مدیرکل کانون پرورش فکری ونوجوانان در کلاله:

مراکز کانون پرورش فکری گلستان 172 هزار جلد کتاب کمبود دارد

1403-06-29 04:06:11
0
95

سرویس فرهنگی: مدیرکل کانون پرورش فکری ونوجوانان گلستان اعلام کرد: براساس بررسی های انجام شده مراکز این کانون در استان 172هزارجلد کتاب کمبود دارد.

 

به گزارش کلاله خبر،حسین سمیعی در آئیین کتاب و کتابخوانی در کلاله، در گفت و گویی افزود: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری 50 درصد از کمبود کتاب های مراکز کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوان استان را برطرف کنیم.

وی به برنامه های هفته کتاب وکتابخوانی دراستان گلستان اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های این هفته معرفی بهترین و برترین کتاب ها است.

وی گفت: کتاب(گوسفندی که خیلی عصبانی بود،خیلی عصبانی) نوشته ژوزف تئوبالد با ترجمه معصومه انصاریان با 1هزارو86 نفر مطالعه کننده در بخش کودک و کتاب(جزیره بی تربیت ها) نوشته شهرام شفیعی با 681مطالعه کننده دربخش نوجوان به عنوان برترین کتاب یا خوشبخت ترین کتابها معرفی می شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری ونوجوانان استان گلستان ادامه داد: افتتاح مرکزفرهنگی هنری جدیدالاحداث شهرستان بندرگز از برنامه های هفته بزرگداشت کتاب وکتابخوانی دراستان گلستان است.

سمیعی افزود: این مرکز دارای کتابخانه کودک ونوجوان، سالن ها نمایش، سینما و کارگاه های فرهنگی هنری است که با 4میلیارد ریال هزینه آماده بهره برداری شده است.

به گفته وی، این نهاد در شاخص های مربی ، عضو ، کارشناس نمونه و شیوه های نوین کتابخوانی، رتبه برترکشوری را به خود اختصاص داده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار