پس از یک سال انتظار:

فرستنده دیجیتال در رامیان به بهره برداری رسید

1403-08-01 05:08:49
0
13

سرویس اجتماعی: پس از یک سال انتظار مردم رامیان،بالاخره با حضور صادقلو استاندار گلستان، فرستنده دیجیتال در این شهر به بهره برداری رسید.

 

به گزارش کلاله خبر،قریب به 1 سال از ورود فرستنده های دیجیتال در استان گلستان می گذرد و بیشتر شهرستان های استان گلستان از 20 شبکه تلویزیونی و 22 کانال رادیویی بهره مند شدند.

و به دنبال آن بدون درنظر گرفتن توان مالی مردم انهم در شرایط کنونی، برخی از شبکه های آنالوگ از جمله شبکه چهار سیما و شبکه استانی،قطع شد و برخی از مردم به ناچار مجبور به خرید دستگاه های دیجیتال شدند ولی برخی از هم استانی ها مانند شهروندان رامیان هنوز فرستنده دیجیتال در شهر آنها نصب نشده بود و در عمل دارای 3 شبکه آنالوگ بودند.

پس از گذشت 1 سال از ورود این فرستنده ها در استان،بالاخره با حضور صادقلو استاندارگلستان، فرستنده دیجیتال در شهر رامیان به بهره برداری رسید و از این پس شهروندان این شهر مانند دیگر شهرهای استان از 20 شبکه تلویزیونی و 22 کانال رادیویی برخوردار می شوند.

گفتنی است اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال تامین شده است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار