رجبی نماینده شهرستان کلاله:

اهل تسنن به اباعبدلله الحسین(ع) اعتقاد قلبی دارند و از او خواهان شفاعت هستیم

1403-07-28 04:07:29
0
52

سرویس فرهنگی: عبدالکریم رجبی نماینده شهرستان های کلاله،مراوه تپه ،گالیکش و مینودشت در سخنرانی روز جمعه خود در مصلی شهرستان گفت: اهل سنت گلستان بخصوص شرق گلستان به اباعبدالله الحسین(ع) اعتقاد قلبی دارند و از او خواهان شفاعت هستیم.

 

به گزارش کلاله خبر،وی افزود: زنده نگه داشتن اداب و رسوم گذشته و در کنار آن وحدت بین مردم در استان بخصوص در شهرستان کلاله غرور آفرین است و باید دیگر استان های کشور، شهرستان کلاله را در این امر الگوی خود قرار دهند تا دشمنی که در صدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان است از این توطئه خود ناامید شود.

رجبی تاکید کرد: ما مسلمانان اصل دین و اینکه امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد را به عنوان اصل و محور وحدت خود قرار داده ایم و در محبت به این امام بین شیعه و سنی هیچ اختلافی وجود ندارد چرا که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی فرموده اند: محبت به حسین محبت به من است، پس ما بر این یقین هستیم که محبت به امام حسین(ع)، محبت به پیامبر و در پی آن رضایت خداوند است و از طرفی این امام جگرگوشه دخت نبی اکرم(ص)،حضرت فاطمه(س) و سیدشباب الجنه است.

نماینده شهرستان تصریح کرد: ما هرچه مراسمات ماه محرم و صفر را با شکوهتر برگزار کنیم دشمن نامید و مایوس می شود و در پی آن توطئه های آنها به نتیجه نمی رسد.

وی درپایان گفت: برخی از افراد با نام اهل سنت،می خواهند بین اهل تشیع و سنت تفرقه ایجاد کنند و باید آنها بدانند که ما به اباعبدالله الحسین(ع) اعتقاد قلبی داریم و از این امام درخواست شفاعت برای خود می کنیم.

توجه: فایل تصویری این خیر موجود می باشد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار