در ستاد شوون فرهنگی کلاله اعلام شد:

نماز ظهر عاشورا اولویت همه برنامه خواهد بود

1403-07-28 04:07:37
0
59

سرویس فرهنگی: در جلسه ستاد ساماندهی شوون فرهنگی در مناسبت های مذهبی بر اولویت نماز ظهرعاشورا بر دیگر برنامه ها تاکید شد.

 

به گزارش کلاله خبر،حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در این جلسه گفت: نماز بالاترین معروف است که باید در روزعاشورا نمود عینی پیدا کند و بصورت جماعت اقامه شود.

کشیری در ادامه جلسه که با حضور مسئولین مرتبط با مسائل فرهنگی و هیئت امنای مساجد و هیئات های مذهبی برگزار شد افزود: همه ما باید به فکر تبلیغ دین خدا باشیم و مطالب و اشعاری که استفاده می شود باید در جهت وحدت باشد و از کلالم غیر مرتبط و ناگوار خودرای شود.

وی تاکید کرد: اشک در عزای امام حسین(ع) باید همراه با معرفت باشد که اینگونه اشک پاداشش بهشت خواهد بود.

محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله نیز در این جلسه در سخنرانی خود گفت: حادثه عاشورا درس آزادگی و جوانمردی به مردم جهان آموخت و ارادت آحاد مردم اعم از شیعه و سنی به امام حسین (ع) و یاران باوفایش نشانه عظمت این امام در نزد خداوند متعال است و این عظمت در مراسمات عزاداری نمود عینی به خود می گیرد.

درپایان حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله اعلام کرد: روز تاسوعا،دسته های عزاداری پس از طی خیابان انقلاب و مختوم قلی فراغی در میدان مرکزی شهرستان بصورت متمرکز عزاداری می کنند و پس از برگزاری عزاداری نماز هم در همین میدان و بصورت جماعت اقامه می شود.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار