با حضور همیاران محیط زیست؛

دومین پاکسازی منطقه گردشگری "اولنگ" شهرستان رامیان انجام شد

1403-08-01 05:08:43
0
6

سرویس اجتماعی: دومین عملیات پاکسازی منطقه تفریحی "اولنگ" شهرستان رامیان با حضور همیاران محیط زیست این شهرستان انجام گرفت.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گل رامیان،با توجه به اینکه منطقه اولنگ یکی از مناطق بسیار زیبا و دیدنی و دارای آب و هوای معتدل است، درپی آن در فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی از استانهای همجوار و شهرستانهای رامیان،آزادشهر و گنبد به این منطقه عزیمت و از مناطق بکر و دیدنی استفاده می نمایند.

 متاسفانه عده ای از هم استانی ها و هموطنان پس از استفاده و ترک تفرجگاه، زباله های تولید شده خود را در این منطقه رها کرده و چشم انداز بسیار زشتی را خلق بوجود می آورند  و این موضوع باعث انبساط خاطر و نگرانی طرفداران محیط زیست شده بود که در همین راستا تصمیم به پاکسازی محیط مورد نظر گرفته شد .

 از همه همشهریان که از این عرصه های طبیعی استفاده می نمایند تقاضا می کنیم که هنگام مراجعه به این تفرجگاه زباله تولیدی خود را در پلاستیک های زباله جمع آوری و به مناطق تعبیه شده برای جمع آوری زباله منتقل نمایند تا این عرصه های طبیعی همچنان زیبایی خود را حفظ نموده و از آلودگی محیط زیست جلوگیری شود.

گفتنی است اولین پاکسازی منطقه گردشگری «اولنگ» شهرستان رامیان در 15 تیرماه با حضوراداره کل امورروستایی گلستان و برخی از ادارات طرفدار محیط زیست انجام گرفت.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار