فرماندار کلاله:

عملیات اجرایی احداث بزرگترین کارخانه تولید فرا آورده های زیتون در کلاله آغاز شد

1403-07-28 02:07:20
0
53

سرویس اجتماعی: محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: در راستای توسعه زیتون کاری در این منطقه، عملیات اجرایی احداث بزرگترین کارخانه تولید فرا آورده های زیتون در کلاله آغارشده است.

 

به گزارش کلاله خبر،وی افزود: درحال حاضر1هزارو250هکتار از اراضی کلاله به احداث زیتون اختصاص یافته وسالانه بطورمتوسط400 تن زیتون تولید می شود و بهتر است مزارع شیب داروکم بازده شهرستان به کاشت این محصول اختصاص داده شود.

قزلسفلی تصریح کرد: در راستای توسعه زیتون کاری در این منطقه، عملیات اجرایی احداث بزرگترین کارخانه تولید فرا آورده های زیتون دراین شهرستان آغارشده که بهره برداری ازاین پروژه درتوسعه باغ زیتون درمنطقه نقش اساسی خواهد داشت.

وی اشاره ای هم به کاشت گندم در شهرستان داشت و گفت: کشاورزان این شهرستان سال زراعی گذشته130هزارتن گندم تولید کرده بودند ودرسال زراعی جاری به رغم کاهش سطح کشت180هزارتن گندم تولید داشته اند.

درادامه این جلسه امام جمعه کلاله نیز با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سالارشهیدان اباعبدالله الحسین(ع) گفت:مردم ایران هرچه دارد از عاشورای امام حسین(ع) دارد.

حجت السلام والمسلمین رضا کشیری با بیان اینکه امام حسین(ع) دشمن شناسی را به ما آموخته است افزود: مقام معظم رهبری دراین باره فرمود مواظب لبخندهای مکارانه دشمن باشید وگول وعده های آنان را نخورید.

وی با بیان اینکه سرمایه ما ایمان به خدا است، گفت: آمریکا در جهت به زانو درآوردن ایران تحریم اقتصادی را به راه انداخت اما مردم ایران با تبعیت از رهنمودهای ولی امرخود با این حرکت مقابله موفقیت آمیزی داشتند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار