واکنش فرماندارکلاله به توهین آمریکا به ایرانیان:

آمریکایی ها بدانندمواضع ایران همیشه شفاف است

1403-07-28 02:07:33
0
59

سرویس سیاسی: محمدتقی قزلسفلی فرماندار کلاله در واکنش به توهین وندی شرمن به ایرانیان گفت: مردم و ملت ایران همواره در موضع گیری های خود شفاف و روشن هستند و فریبکاری در خصلت ما ایرانی ها نیست.

 

وی درگفتگو با خبرنگار کلاله خبرافزود: آمریکایی ها بدانند مردم و مسئولین ایران همواره تحت امر ولایت فقیه خود عمل می کنند و وقتی رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران ساخت و استفاده از سلاح هسته ای را حرام دانسته اند،پس این پنداشت که مسئولین و ملت ایران به دنبال ساخت سلاح هسته ای هستند پنداشتی نادرست است.

قزلسفلی تاکید کرد: آمریکایی ها می دانند ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و تنها خواسته ایران استفاده علمی از این فناوری است و تنها چیزی که باعث نگرانی غرب و آمریکا شده است،پیشرفت علمی ملت ایران و درپی آن عدم وابستگی این کشور به آنها است.

فرماندارکلاله یادآورشد: آنچه که امروز غرب و آمریکا را به لرزه درآورده،پیشرفت علمی و صعود ملت ایران به قله های علم و به دنبال آن عدم وابستگی ایران به آمریکااست.

وی تصریح کرد: موضع مردم وملت ایران موضع رهبر انقلاب اسلامی است و در این زمینه هیچ نیرگ و فریبکاری از جانب ایران وجود ندارد و خاطرنشان می کنیم که غرب باید اعتماد ملت ایران را جلب کند نه ایران اعتماد آنها را.

قزلسفلی در پایان گفت: همانطور که غرب و آمریکا می گوید: هم فشارمی آوریم و هم مذاکره می کنیم،جواب مسئولین نظام و مردم ایران هم این است که هم مذاکره می کنیم و هم مرگ برآمریکا می گوییم.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار