به دلیل کمبود نیروی انسانی:

خدمات دهی بانک تجارت کلاله ضعیف است

1403-07-28 02:07:15
0
58

سرویس اجتماعی: بانک تجارت کلاله طی سالیان متمادی درکنار دیگر بانک های شهرستان،به شهروندان خدمات بانکی ارائه می کند و تا کنون توانسته مشتریان زیادی را به سوی خود جلب نماید.

 

کلاله خبر، یادآور می شویم این خدمات دهی و جلب مشتری به سال های گذشته این بانک برمی گردد و درحال حاضر خدمات دهی این بانک نسبت به دیگر بانک ها ضعیف می باشد چه ازنظر خدمات الکترونیکی و چه ازنظر خدمات حضوری.

دربیشتر اوقات در مراجعه به دستگاه های ATM(خودپرداز) این بانک با مشکل نبود پول دردستگاه خودپرداز و در برخی موارد با TIME OUT (خارج سرویس) بودن این دستگاه مواجه می شویم و این موضوع باعث استقبال کم مشتریان از استفاده از خودپرداز این بانک شده است.

درحال حاضر باتوجه به الکترونیکی شدن بیشتر خدمات بانکی،استفاده از نیروی انسانی در بانک ها به حداقل رسیده و جذب نیروی انسانی در این بانک ها کاهش یافته است.ولی باید یادآورشویم که هنوز هم افرادی که سواد استفاده از خدمات الکترونیکی بانک ها را ندارند هستند و بیشتر کارهای بانکی خود را بصورت حضوری انجام می دهند.

اما در مراجعه حضوری به بانک تجارت کلاله باتوجه به بزرگی ساختمان آن،شاهد کمبود نیروی اسنانی در بانک هستیم وگاهی اوقات این بانک با یک صندوق دار به مشتریان خودخدمات ارئه می دهد.

همانطور که در بالا ذکر کردیم این بانک مشتریان زیادی دارد و یک یا دو نفرصندوق دار قادر به پاسخگویی به این جمعیت نخواهند بود و در عمل وقت مشتریان درصف این بانک تلف خواهد شد و از سویی دیگراین خدمات دهی ضعیف باعث عدم رضایت مشتریان این بانک می شود و در یک دوره کوتاه این بانک نیمی از مشتریان خود را از دست می دهد.

دراینجا بحث ما از دست رفتن مشتریان بانک نیست بلکه ما بعنوان یک شهروند در مراجعه به این بانک خواستار ارائه خدمات با کیفیت و سریع هستیم و این حرف و خواسته نه تنها ما بلکه خواسته بسیاری از مشتریان و مراجعه کنندگان به این بانک است.

خاطرنشان می کنیم که این مشکلات موجود به کارمندان و رئیس این بانک برنمی گردد و رفع این مشکلات باید از سوی مسئولین استانی و کشوری پیگیری شود.

امیدواریم درآینده ای نه چندان دور شاهد بکارگیری نیروی انسانی بیشتری در این بانک و بانک های دیگر باشیم.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار