اخبار ورزشی:

تیم عقاب کلاله به مسابقات زیرگروه استانی فوتبال راه یافت

1403-07-28 02:07:33
0
57

سرویس ورزشی: امان نفس رئيس اداره ورزش و امور جوانان كلاله از راه یابی تیم عقاب روستای یکه قوز کلاله به مسابقات زیرگروه استانی فوتبال خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر،وی درگفتگویی افزود: مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول و دوم شهرستان کلاله که با عنوان گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس از مرداد ماه آغاز شده بود به پایان رسید.

امان نفس گفت: در دسته دوم این مسابقات 8 تیم به رقابت با یکدیگر پرداختند که درنهایت تیم امید شاهین کلاله جام قهرمانی را بدست آورد و تیم های شهدای حیدرآباد و صبای باقری کلاله به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رئيس اداره ورزش و امور جوانان كلاله خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم گلچین بعنوان تیم با اخلاق مسابقات شناخته شد و جام اخلاق را به خانه برد.

امان نفس اشاره ای به مسابقات دسته اول داشت و گفت: این مسابقات با حضور 9 تیم برگزار شد که تیم عقاب یکه قوز با غلبه بر دیگر تیم ها کاپ قهرمانی را کسب کرد و تیم شیلان جایگاه دوم را ازآن خود کرد و درجایگاه سوم این رقابت ها تیم شاهین قرار گرفت.

وی درپایان یادآور شد: تیم امید شاهین و شهدای حیدرآباد به دسته یک مسابقات شهرستان صعود کردند و تیم عقاب روستای یکه قوز شهرستان توانست به مسابقات زیرگروه استانی راه یابد.



نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار