فرماندار کلاله:

تا زمانی که سیاست ظلم است،فریاد"مرگ برآمریکا" رساتر از گذشته است

1403-07-28 02:07:37
0
56

سرویس سیاسی: محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله در جلسه ستاد هماهنگی روز 13 آبان گفت: فریاد مرگ برآمریکا به معنای نفی ظلم، ستم ، چپاول وسیاست های استکبار جهانی در کلاله سرداده می شود و تا زمانی که سیاست ظلم است،این فریادها رساتر خواهد بود.

 

به گزارش کلاله خبر،وی در این جلسه در سخنانی با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای 13 آبان سا 57،تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را در 13 آبان سال 58 را حرکتی انقلابی و برخاسته از اندیشه امام خمینی(ره) دانست و گفت: فریاد مرگ برآمریکا در 13 آبان به معنای نفی ظلم،ستم،چپاول و سیاست های استکبار جهانی است.

قزلسفلی افزود: شهادت جوانان،هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و توطئه های فراوان بر علیه انقلاب اسلامی و نظام، طی سال های گذشته از سوی آمریکا صورت گرفته که مردم این خیانت ها را فراموش نمی کنند.

فرماندارکلاله تاکید کرد: سیاست ها و حرکت های ما براساس رهنمود های مقام عظمای ولایت خواهد بود و تا زمانی که سیاست های ظالمانه وجود دارد فریادها رساتر از گذشته خواهد بود.

مراسم باشکوه 13 آبان در میدان مرکزی کلاله برگزار مس شود

در ادامه این جلسه،حجت الاسلام دیلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: یوم الله 13 آبان از یادها نخواهد رفت چرا که این روز به معنای واقعی، روز شکست آمریکا در ایران بود و استکبار همه تلاش خود را برای از بین بردن انقلاب اسلامی به کاربرد ولی شکست خورد.

وی افزود: 13 آبان روز مبارزه با زورگویی و ستم است وتا زمانی که آمریکا دست از شیطنت و نگرش های شیطانی خود برندارد ما درمقابل آن می ایستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله در پایان گفت: همانند سال های گذشته مراسم باشکوه 13 آبان،ساعت 10 صبح درمیدان مرکزی شهرستان برگزار می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار