رئیس پلیس فتا گلستان:

هدف دشمنان در شبکه های اجتماعی نابودی خانواده و جامعه اسلامی است

1403-08-01 05:08:39
0
19

سرویس اجتماعی: رئیس پلیس فتای استان گلستان گفت: هدف دشمنان در شبکه های اجتماعی نابودی خانواده ها و جامعه است.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گل رامیان،سرهنگ حبیب الله رجبلی رئیس پلیس فتای استان گلستان در کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی در جمع دانش آموزان رامیانی با بیان این مطلب که فضای مجازی یک فضای دروغین شاید واقیت داشته یا نداشته باشد و اینترنت هم بخشی از آن است اظهار داشت: امواج رادیویی و ایمیل ها و پیامک ها جزیی از فضای مجازی هستند و دشمنان راحت تر می توانند در این فضا جولان دهند.

 

وی بیان کرد: نظام سلطه به کمک تکنولوژی و فضای مجازی هر روز با ارائه قابلیت های جدید به رودررویی و جنگ بشر آمده است و باید بسیار هوشیار و مطلع باشیم و با سرمایه گذاری فرهنگی در جهت استفاده صحیح از تکنولوژی گام برداریم.

 

کشورایران بعد از چین دومین کشور قاره آسیا به لحاظ استفاده کاربر از فضای مجازی و اینترنت است

 

رجبلی در ادامه ویژگی های اینترنت را بر شمرد و اذعان کرد: در حال حاضر تعداد کاربران فضای مجازی 2 میلیارد و 600 میلیون نفر است و کشورایران بعد از چین دومین کشور قاره آسیا به لحاظ استفاده کاربر از فضای مجازی و اینترنت است .

 

رئیس پلیس فتای گلستان عنوان کرد:  وب سایتهای فعال در فضای مجازی 65 میلیون است و 255 میلیون وبلاگ فعال داریم که معادل حجمی برابر 50 هزار میلیارد کتاب و یا 10 میلیارد فیلم ضبط شده در دی وی دی فشرده است و با توجه به انگیزه های مجرمین که اکثرا مالی،ضداخلاقی، انتقام جویی و سرگرمی بوده باید با این مقولات به شدت مبارزه کرد و بسیار حساس بود تا به عنوان طعمه این افراد و سایت ها استفاده نشویم.

 

وی با اشاره به انواع کلاهبرداری های فضای مجازی تصریح کرد: دشمنان امروزه در شبکه های اجتماعی متلاشی شدن و نابودی خانواده ها و جامعه اسلامی را هدف قرار داده اند و باید با آموزش های لازم بنیان خانواده ها را استحکام بخشید و نباید طعمه آنان شد.

 

این مسئول در پایان به جوانان علی الخصوص دانش آموزان تاکید کرد: فریب دشمنان و کلاهبرداران و متجاوزان را در فضای مجازی نخورند و با تکیه به تجربیات خانواده و اندرزگویی از آنان و آموزه های دینی و اسلامی مانع از کسب تجربیات تلخ و جبران ناپذیر شوند و در راه درست و صحیح گام بردارند و با توکل بر خداوند و توسل به صحبت ها و تجربیات خانواده و هوشیاری زندگی سالم و پرنشاط را تجربه کنند و جامعه متعالی را بسازند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار