رئیس آموزش و پرورش کلاله:

193 انجمن اولیا و مربیان در مدارس کلاله شکل گرفت

1403-07-28 02:07:33
0
56

سرویس اجتماعی: محمد محمد زاده رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کلاله در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: در سال جاری 193 انجمن اولیا و مربیان درمدارس شهرستان کلاله شکل گرفت.

 

به گزارش کلاله خبر، وی با اعلام این موضوع افزود: تلاش می شود که تعامل انجمن اولیا با عوامل اجرایی مدارس بخصوص مدیران بیشتر شود و با برنامه ریزی در برپایی کارگاه های آموزش خانواده ضمن افزایش دانش و آگاهی اولیا برای بهبود وضعیت آموزشی و تربیتی مدرسه تدابیری اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا هرچه تعامل خانواده ها با مدرسه افزایش یابد مشکلات مدارس کاهش می باد و بالعکس اگر این ارتباط محدود شود،مدارس با مشکلات عدیده ای روبرو می شوند.

باید از نظرات خانواده ها استقبال شود

محمد تقی قزلسفلی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش کلاله در این جلسه گفت: باید از نظرات و پیشنهادات خانواده ها در تقویت و پیشبرد اهداف آموزش استقبال شود .

وی افزود: تصمیم گیری در شورای آموزش و پرورش با جایگاه قانونی خود،قابلیت اجرایی دارد و اعضای جدید شورا باید شرح وظایف خود را مطالعه کنند تا بتوانند در جلسات شورای آموزش و پرورش با بیان نظرات و پیشنهادات خود،باعث کیفیت بخشیدن آموزش در مدارس شوند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار