اداره ای در کلاله که 2 ماه بدون سرپرست است

1403-07-28 02:07:24
0
56

سرویس اجتماعی: دو ماه از انتقال رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان کلاله به شهرستان گنبد می گذرد ولی تاکنون برای این اداره در شهرستان کلاله سرپرستی معرفی نشده است.

 

به گزارش کلاله خبر،در طی این چند ماه از انتقال خلیل رجبلی رئیس صنعت و معدن شهرستان کلاله، وی علاوه بر سرپرستی در اداره بازرگانی شهرستان گنبد بر اداره و مدیریت صنعت،معدن و تجارت کلاله نیز نظارت دارد.

گفتنی است در سال جاری چند تن از مسئولین توانا شهرستان کلاله با نفوذ برخی از مسئولین گنبد در استان به این شهر منتقل شدند که رجبلی از جمله این افراد بود.

اما باید یادآور شویم که هرچند رجبلی توان مدیریتی بالایی دارد بازهم نمی تواند دو اداره را با هم مدیریت کند ودرعمل اداره صنعت شهرستان کلاله بدون سرپرست است.

نداشتن سرپرست و رئیس بسیاری از کارهای روزمره یک اداره را مختل می کند و در در اصطلاح عامیانه بسیاری از کارها و فعالیت های این اداره روی زمین می ماند.

احتمال اینکه معرفی این مسئول به بعد از ساماندهی سیاسی استان موکول شده باشد زیاد است ولی درست است شهرستان کلاله یک شهر محروم و دور افتاده است و صدای مردم آن به جایی نمی رسد ولی انقدر نباید در حق این شهرستان و مردم آن اجحاف شود و مسئولین توانایی این شهر با نفوذ سیاسی برخی افراد به دیگر شهرها منتقل شوند و بعد از آنها نیز کسی نباشد که سکان دار این مسئولیت باشد.

به این موضوع پرداختیم چون این اداره و اداره اصناف شهرستان نظارت مستقیم بر بازار دارند و تنظیم بازار در دست آنها است ودر نبود سرپرست و رئیس در این اداره باعث آشفتگی و سردرگمی کارمندان اداره خواهد شد و علی رغم تلاش های کارمندان این اداره و اداره اصناف،احتمال سوء استفاده بازاریان زیاد است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار