برای اولین بار،

جلسه همفکری نماینده و شورای شهر کلاله تشکیل شد/مجوز استخدام 60 نفر نیرو برای بیمارستان کلاله گرفته شد

1403-07-27 08:07:54
0
67

سرویس سیاسی: بعد ازدو ماه از روی کار آمدن شورای شهرکلاله،بالاخره شب گذشته و بنا به درخواست شورای شهرجلسه ای بین این اعضا و رجبی نماینده شهرستان کلاله در شهرداری کلاله تشکیل شد.

 

به گزارش کلاله خبر،این اولین جلسه بین این شوار و نماینده شهرستان بود و در این جلسه اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کلاله بسیاری از معضلات و مشکلات پیش روی را بیان کردند و برای رفع این مشکلات از نماینده شهرستان درخواست همکاری و مساعدت نمودند.

مجوز استخدام 60 نفر نیرو برای بیمارستان کلاله گرفته شد

رجبی نماینده شهرستان کلاله در این جلسه پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته در رفع مشکلات حوزه های مختلف شهرستان را تشریح کرد و نیازها و راهکارهای رفع مشکلات موجود شهرستان را بیان نمود.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان مجوز استخدام 60 نیرو، اعم از پرستار،پزشک و متخصصین مورد نیاز را گرفته ایم و بزودی جهت استخدام و بکارگیری این نیروها اقدامات مورد نیاز انجام می گیرد و همچنین ما توانستیم مجوز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان کلاله را اخذ نمایم.

به گزارش کلاله خبر،در ادامه جلسه موضوعات مختلفی برای بحث و تبادل نظر ارئه شد که ساماندهی مکان های تفریحی جنگل آقسو از جمله این موارد بود و همچنین لایروبی 2800 متر از رودخانه آقسو که از مرکز شهر کلاله می گذرد از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح گردید و قرار شد جهت اقدام در این خصوص پیگیری های لازم انجام گیرد.

گفتنی است ازاین پس جلسات شورای شهر و نماینده شهرستان در حضور مردم برگزار می شود تا مردم بتوانند پیگیر مشکلات و معضلات خود باشند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار