آخوند قزل از علمای برجسته اهل سنت شهرستان آق قلا:

هدف دشمن تفرقه در بین شیعه وسنی با کمرنگ کردن ظهور امام زمان (عج) است

1403-08-01 11:08:23
0
21

سرویس اجتماعی:آخوند قزل : آمریکا و رژیم صهیونسیتی در اتاق های فکرشان با بررسی ها گسترده به این نتیجه رسیده اند که شیعه و سنی منتظر ظهور فردی می باشند که دنیا را از عدل و داد پر خواهد کرد.پس در صدد ایجاد نا امیدی در میان ما مسلمانان شده اند.

 

به گزارش کلاله خبربه نقل از اسپی دژ،آخوند قزل از علمای برجسته اهل سنت شهرستان آق قلا گفت : دشمنان از صدر اسلام در صدد براندازی وحدت میان مسلمانان بوده اند و این اقدام در حال حاضر با شدت بیشتری در حال انجام می باشد.

دشمنان اسلام با دسیسه ها و توطئه های مختلف سعی در ایجاد تفرقه میان تشیع و تسنن داشته تا با این اختلاف باعث عدم پیشرفت مسلمانان در این برهه از زمان گردند.

آنها در اتاق های فکرشان با بررسی ها گسترده به این نتیجه رسیده اند که شیعه و سنی منتظر ظهور فردی می باشند که همنام با پیامبرشان بوده و همانطور که او وعده داده است سرکرده کفری به نام دجال را شکست می دهد و دنیا را از عدل و داد پر خواهد کرد.

پس در صدد ایجاد نا امیدی در میان ما مسلمانان شده اند و بهاییت را در شیعه و سلفیت را در اهل تسنن ایجاد کردند. من چندین بار با سلفی ها در کنفرانس های اسلامی و ... صحبت کرده ام . آنها احادیث مربوط به حضرت مهدی(عج) را انکار می کنند . این در حالی است که این احادیث در اصول و پایه ما در خصوص حضرت مهدی (عج) و آخر الزمان وجود دارد.

دشمنان ما قصد نا امیدی اهل سنت را دارند و تا زمانی که ما به مهدی (عج) اعتقاد داشته باشیم آینده ما اصلاح شده و هرگز شکست نخواهیم خورد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت : آمریکا و رژیم صهیونیستی نباید به ایجاد اختلاف دل ببندند زیرا ما امید بزرگی به نام مهدی(عج) داریم که پس از ظهورش ، دجال و تمامی نمادهای تک چشمی شمار را از بین می برد و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

آمریکا خیال می کند که می تواند با تهدید ها و تحریم های خود خدشه ای به ما وارد سازد.

تا وقتی که به اسلام معتقد هستیم و امیدمان به حضرت مهدی (عج) باشد ، در سایه رهبری مقدر از هیچ چیز و هیچ کسی واهمه و ترسی نداریم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار