بالاخره شهرداری کلاله وارد عمل شد،

شب بازارهای کلاله جمع آوری شدند

1403-07-27 08:07:55
0
75

به گزارش کلاله خبر، همواره در مناسبت های مختلف، شاهد شب بازارهای مختلف در شهرستان کلاله هستیم که نمونه های بارز آن شب بازارهای عید قربان هستند.

 

سرانجام شهرداری کلاله تصمیم به جمع آوری این شب بازارها گرفت و این کار را از شب بازار عید قربان آغاز کرد.

رضا گزمه سرپرست شهرداری کلاله در گفتگویی در این باره افزود: ازسوی کسبه و اصناف شهرستان کلاله درخصوص این شب بازارها که در روزهم بکار فروش اجناس خود ادامه می دادند درخواستی مبنی بر جمع آوری این شب بازارها ارسال شده بود.

وی گفت: باتوجه به اینکه از کسبه برای اماکن تجاری آنها مالیات دریافت می شود و اولویت کاری با آنها است و ایجاد چنین شب بازارهایی در عمل اجحاف درحق کسبه می باشد،با تصمیم شورای شهر بنا به درخواست کسبه با کمک نیروی انتظامی و آتشنشانی شهرستان این بازارهای شب جمع آوری شد.

گزمه خاطرنشان کرد: ابتدا با مقاومت برخی فروشندگان مواجه شدیم و برای این کار قبل از پهن شدن وسایل فروشندگان شب دور میدان شهرستان توسط آتشنشانی شهرستان آب پاشی شد تا در عمل و بدون هیچ اعمال زور از سوی ماموران ما و نیروی انتظامی این بازارها در شب عید جمع آوری شود و پس از عملی شدن این طرح ما، کسبه شهرستان از این اقدام ما تشکر کردند.

یادآور می شویم علاوه بر مناسبت های مختلف، برخی شب ها شاهد پهن شدن بازارهای شبانه بودیم که درآن بازارها برخی احتیاجات مردم با قیمت زیربازار ارائه می شد و در حقیقت این شب بازارها موجب کاهش فروش کسبه شهر می شود.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار