سرپرست شهرداری کلاله اولویت کاری خود را بیان کرد

1403-07-27 08:07:54
0
80

رضا گزمه سرپرست شهرداری کلاله اولویت های کاری خود در شهرداری کلاله در دو گام بیان کرد.

 

سرپرست شهرداری کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر اولویت های کاری خود در شهرداری کلاله در دو گام تشریح کرد و گفت: اولین گام ما می بایست اطلاع رسانی شفاف و مستمر به شهروندان از وضعیت درآمدها و هزینه های شهرداری باشد تا بتوانیم همراهی و اعتماد شهروندان را جلب نماییم.

گام بعدی ما در شهرداری کلاله ساماندهی وضعیت نیروها، تجهیزات و ماشین آلات و توسعه منابع درآمدی و ایجاد منابع پایدار درآمدی، جزء الویت ها و راهکارهای آتی مدیریت شهری قرار دارد.

وی افزود: در زمینه عمرانی شهر تمهیداتی اندیشیده شده و بسیاری از مشکلات و نواقص شناسایی شده است که در آینده ای نه چندان دور شاهد رفع همه کمی و کاستی ها خواهیم بود.

این مسئول اشاره ای به چالش های پیش روی شهرداری داشت و گفت: در بخش های مختلف با چالش هایی مواجه هستیم از جمله در بخش عمرانی که هنوز بسیاری از معابر موجود در محدوده قانونی شهر فاقد جدول و زیرسازی و آسفالت است و در بخش خدمات شهری نیز از وضعیت خوبی برخوردار نیستیم و یکی از علل اصلی این وضعیت عدم توجه به انجام امور زیربنایی در شهر بوده است.

گزمه افزود: با توجه به اینکه اصلی ترین منبع درآمدی شهردرای بخش ساختمان می باشد ودرحاضر این بخش با روکود مواجه است و به تبع آن درآمد شهرداری نیز در حال حاضر با رکود همراه می باشد.

وی در پایان سخنان خود گفت: با عنایت به این که شهرداری مردمی ترین نهاد شهری است که از عوارض شهروندان درآمدی آن تامین می شود،سعی می گردد این عوارض در راستای ایجاد محیطی سالم و مطلوب جهت رفاه و آسایش شهروندان هزینه گردد.

یادآور می شویم که گزمه در حال حاضر به عنوان سرپرست شهرداری کلاله مشغول به کار می باشد و در گذشته در سمت معاون شهردار بود و داری دو مدرک لیسانس که عبارتند از لیسانس مهندسی عمران و لیسانس حقوق و یک مدرک فوق لیسانس در رشته مدیریت شهری می باشد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار