اخبار فرهنگی:

آموزش علنی رقص بانوان!

1403-08-02 04:08:26
0
40

در سایه نظارت ضعیف مسئولان اداره ورزش شهرستان نوشهر ،بعضی از باشگاه های ایروبیک در سطح شهرستان مربی رقص عربی وغربی آورده و به طور علنی هم از مراجعین ثبت نام می کنند.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از دانا،مدتی است تعدادی از باشگاه های آموزش ایروبیک برای جذب مشتری بیشتر به آموزش رقص های عربی و غربی روی آوردند.

خانم (م.ن) شهروند نوشهری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این که چندی قبل به پیشنهاد دوستانش برای کاهش وزن در یک باشگاه ایروبیک در نوشهر ثبت نام کردم ، افزود: در جلسات اول کلاس ایروبیک آموزش ها با یک موسیقی غربی باریتم تند برگزار شد و حرکات منظم ورزشی انجام می دادیم و بعد از چند مدت احساس کردم این حرکات بیشتر به اینکه ورزش شباهت داشته باشد به رقص شبیه است که من از ادامه آن خود داری کردم.

وی افزود: دوره های آموزش رقص عربی هم به صورت جدا گانه در آموزشگاه ایروبیک برگزار می شود.

خانم (ن.ک) دیگر شهروند نوشهر نیز در این باره خاطرنشان کرد:بعضی از باشگاه های ایروبیک در سطح شهرستان مربی رقص آورده اند که به خانم ها به جای آموزش ایروبیک، رقاصی آموزش می دهند و به طور علنی هم از متقاضیان ثبت نام به عمل می آورند.

وی با اشاره به آموزش رقص عربی و باله در برخی از باشگاه های ایروبیک نوشهر تاکید کرد : آموزش رقص عربی و رقص باله درآمد بیشتری از آموزش ایروبیک دارد و به همین دلیل برخی از باشگاه ها برای جذب مشتری بیشتر این دوره های آموزشی را در کنار آموزش ایروبیک برگزار می کنند.

در هرصورت بنظر می رسد که این حرکات موزون که در قالب یک ورزش مطرح است دور از چشمان متولیان حوزه ورزش و جوانان نوشهر جایگاه ورزشی خود را از دست داده و بیشتر به پاتوق و مکان رقص های سبک های مختلف نظیر عربی و دیسکو و متالیک شده است.

از سوی دیگر ترویج این نوع اقدامات ضد فرهنگی  که به عنوان یک اپیدیمی و فرهنگ غربی در حال گسترش است نیازمند درایت کارشناسان و مدیران توانمند و دلسوز به نظام بوده که بتوانند آگاهی درستی را نسبت به این اقدام ضد فرهنگی انجام دهند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار