رییس اداره آبفای شهری گالیکش :

25 لیتر بر ثانیه به آب شرب گالیکش افزوده می شود

1403-08-01 11:08:41
0
9

رییس اداره آبفای شهری گالیکش گفت: با احداث چاه جدید 25 لیتر بر ثانیه به آب شرب گالیکش افزوده می شود.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه،مهندس مظاهر ملکان ضمن اعلام این مطلب گفت: چاه شماره 7 تأمین کننده آب شهری گالیکش واقع در روستای املاک از مدار خارج شده است، لذا تصمیم بر آن شد که با خرید 500 متر زمین کنار این چاه اقدام به حفر مجدد چاه شماره 7 شود.

وی افزود: بنابر پیش بینی های انجام شده با احداث این چاه مقدار 25 لیتر بر ثانه به آب شرب شهر گالیکش افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای مدیریت تولید و توزیع آب و تخمین آب بدون درآمد، اقدام به نصب کنتور حجمی مغناطیسی مجهز به دیتالاگر و GSM در خروجی تمامی چاه های تأمین کننده آب شرب شهری کرده ایم.

به گفته ملکان این دستگاه ها با توجه به ارسال اطلاعاتی از قبیل میزان تولید آب در چاه ها و مخازن و مقایسه این اطلاعات بامیزان مصرف مشترکین ما را قادر به تشخیص میزان هدررفت آب می نماید.

رییس اداره آب و فاضلاب شهری گالیکش اظهار امیدواری کرد، با تأمین اعتبارات کافی در سال جاری بتوانیم در راستای کاهش آب بدون درآمد و توزیع عادلانه آب میان مشترکین گامی موثر برداریم.

وی همچنین از نصب سیستم تلمتری یا کنترل از راه دور منابع و مخازن آب خبر داد گفت: این سیستم در جلوگیری از هدر رفت آب، سرریز آب مخازن و هزینه های جانبی، صرفه جویی در انرژی برق و … تاثیر بسزایی دارد و تمامی این اطلاعات را بدوم حضور بر سر چاه در اختیار قرار می دهد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار