رئیس ادراه برق کلاله:

شرط برق رسانی به روستاهای جدیدالاحداث ورود مردم به این روستاها است

1403-07-27 08:07:44
0
77

به گزارش کلاله خبر،موسوی رئیس اداره برق شهرستان کلاله شرط برق رسانی به روستاهای جدید الاحداث را ورود مردم به این روستاها دانست و گفت: ورود مردم به این روستاها به منزله ایجاد امنیت برای تجهیزات برقی این روستا می باشد.

 

بعد از حوادث طبیعی که در سال های گذشته در شهرستان اتفاق افتاد،برخی از روستاهای شهرستان کلاله که در مسیر سیل یا در نقاط حادثه ساز بودند در طرح جابجایی بنیاد مسکن شهرستان قرار گرفتند و در حال حاضر روستای کورلرو یل چشمه علیا و سایت حاجی بیک علیا و سفلی آماده ورود مردم و اسکان در منازل خود است.

اما بعد از آماده سازی این روستاها،بعلت عدم وجود انشعابات برق در این مکان ها، مردم برای ورود به این روستاها اشتیاقی نشان ندادند و این موضوع نقل جلسات شورای اداری و شورای مدیریت بحران شهرستان کلاله شده است.

دراین بین موسوی رئیس اداره برق شهرستان کلاله شرط برق رسانی به این مکان ها را ورود مردم به این روستاها دانست و گفت: مردم با ورود خود می توانند تجهیزات میلیونی برق را در این روستاها حفظ کنند و از به سرقت رفتن این تجهیزات جلوگیری نمایند و ورود مردم به این مکان ها بسترهای امنیتی را ایجاد می کند.

وی افزود: تجهیزات برق رسانی، به 2 روستای کورلر و یل چشمه علیا منتقل شده است و با ورود مردم به این روستا در اسرع وقت برق به این روستا می رسد.

موسوی گفت: بعلت نبود راه، برق رسانی به سایت حاجی بیک علیا و سفلی با مشکل روبرو شده است چرا که طبق قوانین مسیر عبور برق باید در حاشیه جاده اصلی باشد تا در مواقع ضروری دسترسی به خطوط برق آسان و میسر گردد.

وی تاکید کرد: در صورت ساخت مسیری مناسب برای انتقال خطوط برق به این سایت،برق رسانی به این مکان انجام می شود.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار