جمع‌آوری 2 میلیارد ریال در جشن‌ عاطفه‎های در گلستان

1403-08-01 11:08:27
0
12

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گلستان از جمع‎‎آوری بیش از دو میلیارد ریال کمک‎های مردمی در جشن‎عاطفه‎ها در استان گلستان خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، اسدالله بابازاده صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در جشن عاطفه‎های سال جاری تا به امروز در استان گلستان بیش از دو میلیارد ریال کمک‎های نقدی و غیرنقدی جمع‎آوری شده است.

وی ادامه داد: جمع‎آوری کمک‎ها کماکان ادامه دارد و آمار قطعی در روزهای آینده جمع‌آوری و اطلاع‎رسانی خواهد شد.

بابازاده افزود: از این دو میلیارد ریال سهم کمک‎هایی که از پایگاه‎های کمیته امداد مستقر در شهر‎های مختلف استان جمع شده یک میلیارد و 287 میلیون ریال بوده است.

وی متذکر شد: از پایگاه‎های کمیته امداد به تفکیک مبلغ 870 میلیون و 488 هزار ریال کمک‎های نقدی و 416 میلیون و 830 هزار ریال نیز کمک‎های غیرنقدی بوده است.

جمع‎آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک در مدارس گلستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گلستان خاطرنشان کرد: در سطح مدارس استان گلستان تا به امروز بیش از یک میلیارد و 165 میلیون ریال کمک‎های نقدی و غیرنقدی جمع‎آوری شده است.

بابازاده بیان کرد: از این میزان یک میلیارد و 133 میلیون ریال نقدی و 32 میلیون و 413 هزار ریال نیز غیرنقدی بوده است.

وی تاکید کرد: میزان کمک‎هایی که در سطح مدارس استان گلستان جمع‎ شده توسط آموزش و پرورش و مدیریت مدرسه بین دانش‎آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع شده است.

بابازاده متذکر شد: این کمک‎ها در سطح مدارس دولتی و غیرانتفاعی جمع شده و در صورتی که در مدرسه‎ای دانش‎آموز نیازمند نبود با هماهنگی آموزش و پرورش همان شهرستان بین دانش‎آموزان نیازمند در مدرسه دیگر همان شهر توزیع شده است.

105 میلیون ریال کمک‎های جمع شده در دهیاری‎ها و پایگاه‎های بسیج

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گلستان تصریح کرد: مجموع کمک‎های جمع‎آوری شده در سطح شوراهای روستا‎ها و دهیاری‎ها و پایگاه‎های بسیج 105 میلیون ریال بوده است.

بابازاده گفت: از کمک‎های جمع‎آوری شده در شوراهای روستا‎ها و دهیاری‎ها و پایگاه‎های بسیج 55 میلیون ریال آن نقدی و 50 میلیون ریال آن غیرنقدی بوده است.

وی اضافه کرد: میزان تعهد پرداخت افراد گوناگون در جشن عاطفه‎های امسال نیز 34 میلیون و 150 هزار ریال بوده است.

بابازاده بیان کرد: میزان کمک‎های دریافت شده در طرح‎های مسجدمحوری نیز 15 میلیون و 600 هزار ریال بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گلستان در پایان ابراز داشت: در مجموع، میزان کمک‎های دریافت شده به صورت نقدی در استان تا به این لحظه دو میلیارد و 93 میلیون و 137 هزار ریال و میزان کمک‎های غیرنقدی نیز 514 میلیون و 843 هزار ریال بوده است/فارس

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار