فرماندار کلاله:

باید هدف از برگزاری مانورها،شناسایی نقاط قوت و ضعف باشد

1403-07-27 08:07:50
0
76

به گزارش کلاله خبر: صبح دیروز در جلسه هماهنگی شورای مدیریت بحران شهرستان کلاله،محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله گفت: باید هدف از برگزاری مانورها،شناسایی نقاط قوت و ضعف ما در مواقع بحرانی باشد.


 

وی افزود: با انجام مانورهای مختلف در هفته کاهش بلایای طبیعی باید نقاط ضعف و قوت خود را در مواقع بحرانی شناسایی کنیم و در تقویت نقاط قوت خود بکوشیم و برای رفع ضعف ها تمهیدات لازم را بیاندیشیم.

 

فرماندار کلاله تصریح کرد: در تابستان امسال از خسارات بلایای طبیعی مانند سیل در امان ماندیم و در هیچ نقطه از شهرستان کلاله گزارشی مبنی براین موضوع نداشته ایم بجز چند مورد آتش سوزی که با همت جنگلبانی شهرستان، از بروز هرگونه خسارات جانی و مالی جلوگیری شد.

 

قزلسفلی در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه های اجرایی در هفته کاهش بلایای طبیعی پرداخت و گفت: اولین برنامه اجرایی در این هفته برگزاری رژه موتوری و خودرویی در سطح شهرستان است که این برنامه در اولین روز هفته کاهش بلایای طبیعی انجام می گیرد و همچنین پروژه تکمیل شده 2 دهانه پل در روستای قره قاچ در این چند روز افتتاح خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: از جمله برنامه هایی که باید توسط همه دستگاه های اجرایی و مدارس اجرا شود مانور امداد و نجات است چرا که این خود باعث آشنایی دانش آموزان و کارکنان ادارات با بلایای طبیعی و نحوه واکنش در مواقع بروز این بلایا می شود.

 

فرماندار شهرستان در پایان گفت: وجود گروه های 22 نفره امداد و نجات در روستاها امری حیاتی و ضروری است و مسئولین ذیربط باید جهت تشکیل و آموزش این گروه ها در تمامی روستاها اقدام نمایند.

.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار