رئیس بنیاد مسکن شهرستان کلاله:

عملیات اجرایی 3 دهانه پل در اوقچی کلاله آغازشد

1403-07-27 10:07:13
0
70

سید مجتبی حسینی رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبرگفت: عملیات اجرایی احداث 3 دهانه پل در روستای اوقچی شهرستان کلاله آغاز شد.

 

وی افزود: عملیات اجرایی احداث این 3 دهانه پل با اعتبار اولیه 130 میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران شهرستان کلاله از هفته گذشته آغاز شده است و طبق پیش بینی های انجام شده ساخت این 3 دهانه پل حدود 5 ماه زمان خواهد برد.

حسینی جزئیات این پل ها را اینگونه تشریح کرد: این پل ها بر روی رودخانه هایی با عرض 8 متر بنا خواهد شد،البته عرض در نظر گرفته شده برای این پل ها 2 متر است و ارتفاع مناسب برای عبور آبها در این منطقه 2 متر می باشد.

این مسئول هدف از ساخت این پل ها را ساماندهی کانال های آبی عبوری از داخل روستا بیان کرد تا در مواقع بحرانی جهت تردد مردم این روستا مشکلی پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: از جمله پروژه های عمرانی سال جاری این اداره ساخت 3 دهانه پل در روستای قره قاچ بود که تاکنون ساخت 2 دهانه آن به اتمام رسیده است و ساخت پل باقی مانده در شرف اتمام است.

در اخبار گذشته اعلام کردیم که بزودی عملیات اجرایی ساخت دیواره نگهبان سنگی در روستان قرانکی جنگل آغاز خواهد شد.

حسینی در این گفتگو از آغاز عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار اولیه 30 میلیون تومان با هدف جلوگیری از ریزش خاک و سنگ در 2 طرف معبر ورودی سایت آغاز شد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار