رئیس بیمارستان کلاله:

64 بیمار دیالیزی دربیمارستان کلاله بصورت مستمر دیالیز می شوند/اختصاص 250 میلیون ریال از زکات استانی به بیمارستان کلاله

1403-07-27 10:07:19
0
69

پالیده رئیس بیمارستان رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله در حاشیه افتتاح 3 دستگاه دیالیز این بیمارستان توسط حسین نبی لو دبیر شورای زکات کشور در گفتگویی اعلام کرد: 64 بیمار دیالیزی بصورت مستمر توسط مرکز دیالیز این بیمارستان دیالیز می شوند.

 

وی افزود: 64 بیمار دیالیزی از شهرهای (کلاله ، گالیکش، مراوه تپه و مینودشت) در مرکز دیالیز بیمارستان شهرستان کلاله بصورت مستمر دیالیز می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته بعلت کمبود تجهیزات و دستگاه های دیالیز پرسنل این مرکز در سه شیفت کاری به بیماران خدمات دهی می کردند و با راه اندازی این سه دستگاه از این پس 3 شیفت کاری این بخش به 2 شیفت کاری تغییر خواهد کرد و در پی آن انتظار بیماران دیالیزی در صف های دیالیز این بخش کاهش خواهد یافت.

پایده اضافه کرد: علاوه بر این 64 بیمار دائمی این بخش 15 بیمار نیز بصورت اورژانسی در این بخش دیالیز می شوند.

اختصاص 250 میلیون ریال از زکات استانی و شهری به بیمارستان کلاله

افتتاح سه دستگاه دیالیز که بخشی از هزینه های خرید یک دستگاه آن از محل وجوه زکات خیرین سلامت شهرستان فراهم شده بود، توسط نبی لو خارج لطف برای این بیمارستان نبود.

در حاشیه این افتتاح، نبی لو مبلغ 200 میلیون ریال از اعتبارات ستاد زکات استان را به این بیمارستان اختصاص داد و همچنین 50 میلیون ریال دیگر را خیرین سلامت این شهرستان به بیمارستان کلاله جهت خرید تجهیزات جانبی پرداخت خواهند کرد که در آینده نزدیک در اختیار بیمارستان قرار می گیرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار