طی دو عملیات در هفته گذشته صورت گرفت ؛

کشف و ضبط 148 کیلوگرم تریاک در گالیکش

1403-08-01 11:08:40
0
12

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گالیکش گفت : طی دو عملیات در هفته گذشته 148 کیلوگرم تریاک در شهرستان گالیکش کشف و ضبط شد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه،سرهنگ غلام‌رضایی ضمن اعلام این خبر ، گفت : در این عملیات‌ها، مأموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی خود پس از شناسایی موفق شدند این دو محموله مواد مخدر را در بازرسی از دو منزل شخصی در روستاهای شهرستان گالیکش کشف و ضبط کنند.

وی افزود: در این راستا یکی از محموله‌ها با کشف 142 کیلوگرم ماده مخدر تریاک و دستگیری 3 نفر قاچاقچی مواد مخدر صورت گرفت.

رضایی ادامه داد: محموله دیگر شامل 6 کیلوگرم ماده مخدر تریاک بوده است که در این رابطه ضمن دستگیری یک قاچاقچی 2 قبضه اسلحه شکاری بدون مجوز و یک دستگاه ماهواره نیز از منزل فرد قاچاقچی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به این مطلب که با اجرای برنامه‌های مدون طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان تشدید شده است گفت: قاچاقچيان و ‌توزیع‌کنندگان مواد مخدر بدانند كه كاركنان پرتلاش انتظامي شهرستان براي ريشه كن كردن فعاليت قاچاقچيان تمام توان خود را بكار خواهند گرفت تا جامعه‌ای ايمن از آفت هاي اجتماعي داشته باشيم.

سرهنگ رضایی گفت: متهمان به همراه مواد مخدر کشف‌شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بنا بر این گزارش ، با تشکیل فرماندهی انتظامی شهرستان گالیکش در کمتر از دو سال گذشته اقدامات مناسبی برای ایجاد نظم و ارتقای امنیت همچنین مبارزه قاطع با مواد مخدر و سایر تخلفات در همه امور شده است که مجموعاً پیامدهای مثبتی در پی داشته است که این مسئله رضایت مستمر مردم شهرستان را سبب شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار