تجدید فراش جوان دل کلاله ای در سن 86 سالگی

1403-07-27 08:07:43
0
75

به گزارش کلاله خبر،صبح امروز در همایش تجلیل از سالمندان شهرستان کلاله از سالمندی تجلیل شد که هفته گذشته در سن 86 سالگی تجدید فراش کرده بود.

 

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّهً وَرَحْمَهً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ ؛ و یکی از نشانه‌های لطف الهی این است که برای شما از جنس خودتان، جفتی (و همسری) بیافرید که در بر او آرامش یابید و با هم انس گیرید و میان شما، مهربانی و قرار ساخت. به یقین، در این [نعمت] برای مردمی که می‌اندیشند، نشانه‌هایی است.

همانطور که از آیه شریفه فوق می توان استباط کرد، خداوند متعال برای هر انسانی جفتی را خلق کرده است تا بوسیله او به آرامش برسد که این جفت می تواند در هر وهله زمانی وارد زندگی انسان شود حتی در کهن سالی.

صبح امروز درهمایش تجلیل از سالمندان کلاله از سالمندی تجلیل شد که در سن 86 سالگی تجدید فراش کرده است.

به گزارش کلاله خبر،(غلامحسین-م) ساکن شهرستان کلاله است و در سال 81 همسر دوران جوانی خود را از دست داه بود و پس از 11سال زندگی بدون همنشین خود،تصمیم به تجدید فراش گرفت.

وی در حال حاضرداری 6 فرزند که از این بین 4 فرزند وی پسر و 2 دختر هستند و همچنین او در سن 86 سالگی دارای 35 نوه و 31 نویره است.

گفتنی است این سالمند خبر ما متولد سال 1306 می باشد و زمینه های ازدواج مجدد او را فرزندان وی مهیا ساخته اند.

یادآور شویم که ضرب المثل "دود از کنده بلند می شود" مصداق این جوان دل کلاله ای است که جوانی خود را به رخ جوانان کشید.قابل توجه جوانان مجرد!!!

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار