امام جمعه کلاله:

اقتدارنیروی انتظامی باعث امنیت پایدارتر می شود

1403-07-27 08:07:46
0
68

به گزارش کلاله خبر،درصبحگاه مشترک انتظامی و نظامی که صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی اجرا شد،حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه شهرستان کلاله گفت: هرچه نیروی انتظامی اقتدار بیشتر داشته باشد،امنیت پایدارتر و نگاه متخلفین ضعیف تر می شود.

 

کشیری با بیان این سخن گفت: پایداری حکومت و حرکت به توسعه با توسعه امنیت حاصل می شود.

وی افزود: درحکومت اسلامی نیروهای مسلح باید قوی،مومن و بااقتدار باشند و اقتدار جز با همت این نیروها میسر نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان در ادامه سخنان خویش از نیروهای مقتدر انتظامی درجهت تلاش برای ایجاد امنیت گفت: امنیت روانی در کنار امنیت فیزیکی ضرورت یک جامعه سالم است که با حضور نیروهای مقتدرو مکتبی با بهره گیری از تجهیزات روز دنیا حاصل می شود.

کشیری به ماموریت های نیروهای مسلح هم اشاره کرد و گفت: حفظ اسلام ،انقلاب، استقلال،تمامیت ارضی کشور،امنیت داخلی،دفاع از مقدسات مردم و اشراف بر نیروهای دشمن از مهمترین ماموریت های نیروی مسلح و نظامی است که باید حاصل شود.

در ادامه این مراسم که جمعی ازخانواده های شهدا ومعتمدین شهرستان و علمای شیعه و سنی حضور داشتند، رضا بهروزی فرمانده نیروی انتظامی کلاله گفت: امروز پلیس از مردم و برای مردم است.وی افزود: امنیت در جامعه میسر نخواهد شد مگر با همراهی و همکاری مردم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران و نیروهای انتظامی به چند تن از نیروهای ناجا این شهرستان ترفیع درجه اعطا گردید.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار