همایش تجلیل از سالمندان در کلاله برگزار شد

1403-07-27 10:07:20
0
74

به گزارش کلاله خبر،صبح امروزدر سالن همایشات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله همایش تجلیل از سالمندان شهرستان کلاله برگزار شد.

 

این همایش توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله برگزار گردید.

دراین همایش علی ساورعلیا سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سخنرانی خود ضمن خیر مقدم به حضار و سالمندان، وجود سالمندان در جامعه را باعث برکت و ادامه حرکت بسوی پیشرفت دانست چرا که جوانان با استفاده از تجربیات خوب سالمندان در همه عرصه ها می توانند مسیر درست در زندگی را تشخص داده و در راستای هدف خویش گام بردارند.

وی هدف از برگزاری اینگونه مراسمات را احترام و تکریم و توجه به سالمندان دانست و گفت: باید همواره در طول سال به سالمندان جامعه توجه خاصی داشت و این توجه باید استمرار داشته باشد و استفاده از تجربیات این افراد را در برنامه های خود قرار داده و پند و اندرزهای برزگان می تواند سرلوحه زندگی ما باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کشیری امام جمعه شهرستان کلاله نیز در این همایش سخنرانی کرد و گفت: در نزد خداوند تکریم و احترام به پدر و مادر پاداش بزرگی دارد و جوانان باید بدانند گفتن حتی کلمه کوچک(اوف) به سالمندان و پدرو مادر در نزد خداوند بخشیدنی نخواهد بود و بی احترامی به پدر و مادر باعث رفتن خیر و برکت از زندگی می شود و برعکس احسان به آنها را باعث خشنودی خداوند و رستگاری این دنیا و آن دنیا دانست.وی در ادامه سخنرانی خود با نقل چند حدیث از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصوم(ع) جایگاه بالای پدر و مادر را در نزد خداوند و ائمه تشریح کرد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار