رئیس مرکز بهداشت و درمان کلاله:

73 نفر از کارکنان ستادی شبکه بهداشت و درمان به جمع خیرین سلامت پیوستند

1403-07-27 10:07:13
0
75

علی ساورعلیا سرپرست مرکز بهداشت و درمان کلاله در جلسه خیرین سلامت شهرستان گفت: 73 نفر از کارکنان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله به جمع خیرین سلامت این شهرستان پیوستند.

 

وی افزود:هدف تشکیل این جلسات  صرفا جمع آوری کمک های مادی نیست بلکه برگزاری این جلسات را نوعی مشاوره برای رفع مشکلات سلامتی مردم شهرستان دانست و گفت: خیرین شهرستان علاوه بر کمک های مادی در عرصه سلامت،از نظرمعنوی و مشاوره ای نیز ما را یاری می رسانند.

ساورعلیا تاکید کرد: کمک های مادی خیرین در زمینه های مختلف بهداشتی و درمانی صرف خواهد شد از جمله مواردی که می توان به آنها اشاره کرد، تهیه برخی تجهیزات پزشکی و یا کمک هزینه درمانی برخی از بیماران نیازمند است.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان کلاله گفت: 73 نفر از کارکنان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله به جمع خیرین سلامت شهرستان پیوستند.

وی خاطرنشان کرد: پیوستن این افراد به جمع خیرین کاملا اختیاری بوده و آنها با پرکردن فرم های مدنظر، آمادگی خود  برای پیوستن به این جمع را اعلام کرده اند.

گفتنی است 73 خیرسلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ماه چیزی بالغ بر 300 هزار تومان به این کار خداپسندانه اختصاص داده اند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار