فرمانده ارشد نظامی آجا خراسان جنوبی:

ما برای رسیدن به پیروزی شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردیم

1403-07-27 10:07:22
0
72

به گزارش کلاله خبر،امیرسرتیپ دوم امیر رضا آذریان فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی صبح امروز در همایش ترویج فرهنگ ایثار در شهرستان کلاله گفت: ما برای رسیدن به پیروزی شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردیم.

 

فرماندهی پادگان 04 بیرجند در خراسان جنوبی در سخنانی در جمع بسیجیان نخبه بسیجی و فرهنگیان کلاله به تشریح حماسه های ارتشیان در 8 سال دفاع مقدس پرداخت و گفت:ارتشیان دلاور در کنار مردم غیور با از خودگذشتگی شهیدانی که رفتند،حماسه های ماندگار را در صحنه نبرد با دشمنان برجای گذاشتند.

امیر آذریان افزود: هدف دشمن از جنگ از پا درآوردن نظام اسلامی بود که غیرت مردان این سرزمین اجازه ندادند دشمن به پیروزی برسد.

این فرمانده ارشد نظامی در ارتش که به زادگاه اش کلاله آمده بود تا از افتخار آفرینی های رزمندگان اسلام بخصوص ارتش در هشت سال دفاع مقدس سخن بگوید ادامه داد:ارتشیان دلاور همانند سالهای جنگ،پایدار و قوی تر از گذشته تحت امر ولایت آماده احرای هر ماموریتی هستند که از سوی فرمانده کل قوا صادر شود.

وی به حماسه آفرینی ها،رشادتهای ارتشیان بخصوص شهید امیر صیاد شیرازی در طول 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نیروهای دلاور ارتش در تمامی عملیات ها پا به پای سپاه و بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی واین مرزو بوم کشور حضوری فعال داشتندو شهدای والا مقامی را تقدیم این انقلاب کردند.

سرتیپ دوم امیر آذریان خطاب به حاضران گفت: اگر امروز در دنیای نگاه ها به سمت ماست که چه می گوییم و چه می کنیم،اگر امروز در سازمان ملل متحد اوباما 25 بار نام ایران را در سخنرانی خود به کار برد،اگر امروز پیروزمیدان های نبرد هستیم،بدانید همه از برکت خون شهیدان است.

در انتهای این مراسم لوح یادبوذی از طرف محمد محمد زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان به نمایندگی از جمع حاضر به این فرمانده ارتش اهدا گردید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار