عرضه تبلت ۳۲ گیگابایتی نکسوس 7 از ۸ آبان

1403-08-06 08:08:34
0
10

تقریبا یک هفته دیگر مراسم اندرویدی گوگل در نیویورک برگزار می گردد و شایعات فراوانی در خصوص محصولات سخت و نرم افزاری که قرار است در این کنفرانس معرفی شوند، شنیده می شود. چندی پیش از احتمال عرضه نکسوس 7 سیم کارت دار یا نسخه ۳۲ گیگابایتی آن گفتیم. برخی منابع هم اذعان می کنند احتمال عرضه آن بسیار زیاد بوده و حتی به اشتباه یک نسخه ۳۲ گیگابایتی در ژاپن فروخته شده است.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از شنیده ها٬با نزدیک شدن به زمان مراسم داستان جدی تر هم شده است. پس اگر قصد خرید یک تبلت خالص گوگلی دارید، بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. گزارش های مختلف حاکی از ان است که بسیاری از توضیع کنندگان رسمی نکسوس اکنون نسخه ۳۲ گیگابایتی آن را در انبارهای شان در اختیار دارند. اما قرار است فروش آن را از ۲۹ اکتبر (۸ آبان)، همزمان با کنفرانس نیویورکی گوگل آغاز کنند. یا حداقل می توان گفت تعداد کمی این دستگاه را در اختیار دارند و آن را از نزدیک دیده اند. سایت The Verge هم روز گذشته تصاویری از یک تبلت نکسوس ۳۲ گیگابایتی منتشر کرد که اشتباها به یک مصرف کننده خوش شانس فروخته شده بود.

گفته می شود که نسخه ۳۲ گیگابایتی این تبلت با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش خواهد رسید و نسخه ۱۶ گیگابایتی با کاهش قیمت، ۲۰۰ دلار فروخته می شود. یعنی اینکه مصرف کنندگان با پرداخت هزینه مدل ۱۶ گیگابایتی فعلی، فضای ذخیره دو برابری در اختیار خواهند داشت. و احتمال می رود که تولید مدل ۸ گیگابایتی متوقف شده و با بر اساس برخی شایعات، با قیمت ۹۹ دلار وارد بازار شود .

با چنین ارتقائی مطمئنا نکسوس 7 گوگل می تواند در فصل فروش تعطیلات آخر سال هم به رقابت پرداخته و بازار خودش را داشته باشد. با چنین تغییری گوگل نسخه های ۱۶ و ۲۳ گیگابایتی تبلت خود را به قیمتی برابر با کیندل فایر اچ دی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی برای فروش عرضه خواهد کرد.

به نظر می رسد که در کنار احساس خطر رقبای بازار از احتمال ورود رقیبی چون آیپد مینی، به طور همزمان شرایط برای تولد این محصول مورد انتظار اپل روز به روز سخت و سخت تر می گردد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار