در مسابقات4 جانبه پینگ پنگ در کلاله،

تیم کانون بسیج ورزشگاران کلاله در جایگاه اول ایستاد

1403-07-27 10:07:29
0
69

به گزارش کلاله خبر،در مسابقات 4 جانبه پینگ پنگ گرامیداشت هفته دفاع مقدس،تیم کانون بسیج ورزشکاران شهرستان کلاله توانست بر حریفان خود غلبه کند و در جایگاه اول این مسابقات بایستذ.

 

مسابقات 4 جانبه پینگ پنگ گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور 4 تیم از شهرستان های آشخانه ،گرمه و دو تیم از شهرستان کلاله صبح امروز به کار خود پایان داد.

این مسابقات در سالن ورزشی سپاه شهرستان کلاله در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد و تیم های حاضر از شهرستان کلاله تیم کانون بسیج ورزشکاران و هیئت پینگ پنگ کلاله بودند که تیم کانون بسیج ورزشکاران کلاله متشکل از آقایان حسین یونسی،حمید رضا داورزنی،علی امامی و علی داورزنی توانست با غلبه بر دیگر رغبا جایگاه اول این مسابقات را کسب نماید.

گفتنی است تیم هیئت پینگ پنگ کلاله با قبول شکست در دیدار پایانی در جایگاه دوم قرارگرفت و تیم گرمه به جایگاه سوم اکتفا کرد.

در بخش انفرادی حسین یونسی از تیم کانون بسیج ورزشکاران در مقام اول و محمد سروری از تیم هیئت پینگ پنگ کلاله در جایگاه دوم قرار گرفتند وعلی امامی از کانون بسیج ورزشکاران کلاله و مسعود جلالی از شهرستان گرمه مشترکا مقام سوم این مسابقات را کسب نمودند.

باید خاطرنشان کرد:پدیده این دوره از مسابقات نوجوان آینده دار این رشته علی داورزنی از تیم کانون بسیج ورزشکاران کلاله بود که با بازی های زیبای خود تحسین همگان را برانگیخت.

در پایان این مسابقات به تیم ها و نفرات برتر حکم و جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار