زنگ مهر و مقاومت در شهرستان کلاله بصدا در آمد

1403-07-27 10:07:15
0
66

به گزارش کلاله خبر،با بصدادر آمدن نمادین زنگ مهر ومقاومت در آموزشگاه 9 دی شهرستان کلاله 19951 دانش آموز، راهی کلاس های درس خود شدند.

 

محمد محمد زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله در این مراسم نمادین گفت: این دانش آموزان در 209 مدرسه،در 187 فضای آموزشی در کنار 1475 معلم و مدیر و عوامل اجرایی و ستادی، فعالیت آموزشی و پرورشی خودشان را با عزت و سربلندی برای رسیدن به معرفت علمی و دینی آغاز می کنند.

وی در پاسخ به سوالی که آیا کتب درسی دانش آموزان بدست آنها رسیده است؟گفت: در مدارس ابتدایی و پیش دانشگاهی کتب در اختیار مدیران مدارس قرار داده شده و در پی آن این کتب به دانش آموزان تحویل گردیده است و دیگر رده های آموزشی نیز کتب های مورد نیاز خود را از کتابفروشی ها تهیه نموده اند.

این مسئول در پایان سخنان خویش افزود: برنامه درسی در اواخر شهریورماه تدوین،معلمین، همه ساماندهی و فعالیت های رسمی در تمامی مدارس از امروز آغاز می شود.

فرماندار کلاله در سخنرانی خود در این مراسم به دانش آموزان یک سفارش کرد و گفت: باید شما در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری تلاش کنید و در زمینه تحصیل،تهذیب و ورزش گام های مثبتی بردارید.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار