رجبی:

بیمارستان کلاله کمبود نیروی متخصص دارد

1403-07-27 10:07:21
0
74

نماينده مردم کلاله، مينودشت و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نيروی انسانی متخصص در بيمارستان و اورژانس کلاله خواستار توجه خاص مسئولان دانشگاه به توزيع نيروی انسانی متخصص در شهرستان شد.

 

عبدالکريم رجبي بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از بیمارستان کلاله، با اشاره به توجه ويژه دانشگاه در تخصيص اعتبارات لازم به کلاله و برخورداری مردم کلاله از نعمت سلامت خواستار تجهيز و راه اندازی بخش اورژانس، icu و توسعه فضای فيزيکی بيمارستان رسول اکرم(ص) کلاله شد.

 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز ازعزم و اراده دانشگاه در جهت رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شرق استان با  وجود محروميت های منطقه خبر داد و گفت پيشرفت هاي خيلی خوبی در چندسال اخير در منطقه شرق در حوزه بهداشت و درمان حاصل شده و بر آنيم تا روز به روز اين تفاوت ها و محروميت ها راکاهش دهيم.
 
تقی رياحی با اشاره به اينکه با راه اندازی بيمارستان جديد گنبد کاووس و افزايش فضای فيزيکی اورژانس بيمارستان کلاله و راه اندازی مرکز درمان بستر مراوه تپه بتوانيم گامی مؤثر در جهت ارتقاء سلامت مردم منطقه شرق استان برداريم.
 
در اين ديدارها فرماندار کلاله ضمن بر شمردن مسائل و مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان خواستار تجهيز بيمارستان کلاله و نگاه ويژه مسئولان به بخش بهداشت و درمان در شهرستان کلاله شد.
 
بازديد از زمين برای جانمايی ساخت بيمارستان هزار تختخوابی گرگان، بازديد از بخش های مختلف بيمارستان رسول اکرم(ص) کلاله، ديدار با مديران شبکه بهداشت و درمان کلاله و بررسی بخش بهداشت و درمان در محل شبکه بهداشت و درمان کلاله، بازديد از مرکز بهداشتی درمانی گليداغ شهرستان مراوه تپه و بازديد از ساختمان مرکز درمان بستر 10 تختخوابی و مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی مراوه تپه از جمله بازديدها بوده است./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار