فرماندار کلاله:

اورژانس اجتماعی به عرصه رفع آسیب های اجتماعی ورود پیدا کرد

1403-07-02 05:07:29
0
42

محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله در جلسه امروز فوریت های اجتماعی کلاله از ورود اورژانس اجتماعی123 به عرصه رفع آسیب های اجتماعی خبر داد.


وی افزود: بررسی آسیب های اجتماعی از عوامل مهم و تاثیر گذار در روند بهبود وضعیت جامعه است.

فرماندار کلاله از جمله آسیب های اجتماعی جامعه را کودک آزاری،همسر آزاری،دختران فراری،کودکان خیابانی،خودکشی و طلاق برشمرد و گفت: اورژانس اجتماعی 123 در راستای بررسی و رفع آسیب های یاد شده گام برداشته است.

قزلسفلی خاطر نشان کرد:اورژانس اجتماعی 123 در راستای شناسایی آسیب های اجتماعی ورود پیدا کرده و مناطق آسیب دیده را شناسایی کرده است و و طبق آمار بدست آمده، نتیجه حاصل از این بررسی حاکی از این است که مردم برخی از مناطق شهرستان بصورت جدی با این آسیب ها دست و پنجه نرم می کنند و در پی آن،این اورژانس برای رفع این آسیب ها کلاس های آموزشی برای خانواده ها و مردم برگزار کرده است.

فشایی رئیس بهزیستی شهرستان کلاله نیز در این جلسه به محتوا، هدف جزئیات بسترکاری اورژانس اجتماعی پرداخت و در پیشبرد این طرح از دستگاه های اجرایی شهرستان درخواست همکاری و یاری کرد.

وی افزود: ازجمله دستگاه های اجرایی شهرستان که می توانند نقش بسزایی در این طرح داشته باشند،فرمانداری،مخابرات،مرکز بهداشت و درمان، شهرداری ،ثبت احوال و نیروی انتظامی می باشند.

فشایی تاکید کرد: فرمانداری کلاله می تواند با رایزنی با استانداری گلستان ،اعتبار مورد نیاز این طرح را تامین نماید و همچنین اداره راه و شهرسازی در صورت اعطای زمین برای احداث ساختمان اورژانس 123، نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

 


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار