در پی مخالفت‎های بی‎اساس با پروژه پارک موزه دفاع مقدس تاکید شد

مخالفان انرژی خود را صرف کوبیدن دشمن کنند نه کوبیدن خودی‎ها

1403-07-02 05:07:19
0
39

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تمام پیشرفت‎های کشور مرهون فرهنگ دفاع مقدس است به مخالفان پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد: بهتر است مخالفان، انرژی خود را صرف کوبیدن دشمن کنند نه کوبیدن خودی‌ها.

 

به گزارش كلاله خبر،

محمدحسین بابایی صبح امروز در جمع بسیجیان گرگان اظهار داشت: پارک موزه دفاع مقدس در گلستان یک مرکز فرهنگی و تفریحی سالم است که با حداقل خسارت زیست محیطی «نزدیک به صفر» مراحل اجرایی خود را سپری می‎کند که مستندات آن نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه پروژه پارک موزه دفاع مقدس جزو مصوبات ملی است، افزود: در هر استان یک پارک موزه دفاع مقدس احداث خواهد شد که در بسیاری از استان‎ها نیز به بهره‎برداری رسیده است.

سیاه‎نمایی مخالفان در اجرای پارک موزه دفاع مقدس موثر نبوده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: به دلیل وضعیت جغرافیایی و محدودیت اراضی در گلستان امکان احداث پارک موزه دفاع مقدس در فضای چند 10 هکتاری پیش‎بینی نشد و مراحل عملیاتی شدن این پروژه در محل گلزار شهدای گمنام در تپه‎نورالشهدا در حال پیگیری و اجراست.

بابایی بیان داشت: کسانی که درک صحیحی از دفاع مقدس ندارند نسبت به اجرای این پروژه مخالفت می‎کنند و چند نفری از معترضین با بی‎بی‎سی و دشمنان کینه‎توز و تشنه به خون ملت ایران اقدام به مصاحبه کرده که مردم به شایستگی پاسخ آنها را دادند.

وی با تاکید بر اینکه سیاه‎نمایی مخالفان در اجرای پارک موزه دفاع مقدس موثر نبوده است، بیان داشت: آنها تلاش داشتند از راه‎های قانونی جلوی این کار را بگیرند اما دیدند همه اقدامات قانونی است و دیگر سیاه نمایی‎ها اثر ندارد.

برای حفظ ارزش‎های دفاع مقدس از این پروژه حمایت می‎کنیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: زمانی پروژه پارک موزه دفاع مقدس در اختیار گلستان قرار گرفت که کشور با شرایط تحریم مواجه بود در حالیکه در برخی استان‎ها این پروژه افتتاح و به  بهره‎برداری رسیده و در برخی استان‎ها تا مرحله پیشرفت 80 تا 90 درصدی رسیده است.

بابایی با تاکید بر اینکه برای حفظ ارزش‎های دفاع مقدس از این پروژه حمایت می‎کنیم، گفت: تاکنون حرف منطقی از کسانی که در راستای اجرای این پروژه مخالفت می‎کنند شنیده نشده است این دسته افراد فقط بهانه محیط زیست آن هم زمانی که اسم شهدا به میان می‎آید، فریاد بلند می‎کنند.

وی ادامه داد: ما مخالف ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی در نقاط مختلف نیستیم و در این راستا چه کسی بهتر از مردم که برایشان مراکز فرهنگی و تفریحی ایجاد شود.

افراد برای بازار خبر و کسب شهرت خود را درگیر مفاخر ملی نکنند

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: آنهایی که دنبال بازار خبر و مطرح شدن خودشان هستند نباید خود را درگیر مفاخر ملی کنند چراکه دفاع مقدس چیزی در حد قد و قواره آنها نیست.

وی با بیان اینکه مردم و حتی مخالفین این پروژه ملی می‎دانند که علت این مخالفت‎ها ریشه در چه چیزی دارد، اظهار داشت: تمام پیشرفت‎هایی که در کشور حاصل شده مرهون فرهنگ دفاع مقدس است لذا بهتر است مخالفان، انرژی خود را صرف کوبیدن دشمن کنند نه کوبیدن خودی‎ها./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار