بیانیه رژیم صهیونیستی درباره مصاحبه جدید روحانی

1403-07-02 05:07:21
0
39

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اظهارات اخیر دکتر روحانی در مصاحبه با ان.بی.سی را تلاش برای فریب جهان توصیف کرد و گفت: آنها می خواهند با کلمات گمراه کنند، سانتریفیوژهای خود را با سرعت بیشتری فعال نگه دارند. روحانی هم مانند احمدی نژاد هولوکاست را انکار کرد.

 

پس از مصاحبه دکتر روحانی با شبکه امریکایی NBC  که رسانه های  غربی برخی از اظهارات وی را چرخشی در دیدگاه سیاستمداران ایران توصیف کردند، دفتر نخست وزیری اسرائیل با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛ روحانی در مصاحبه با ان بی سی تلاش کرد جهانیان را فریب دهد.

دکتر روحانی در مصاحبه خود تاکید کرد ایران به هیچ وجه به دنبال به دست آوردن سلاح هسته ای نیست.

در بیانیه دفتر نتانیاهو آمده است: ایرانیان با فریبکاری در رسانه ها می کوشند فعالیت سانتریفیوژهایشان را ادامه دهند، اما جهان نباید فریب کلمات گمراه کننده رئیس جمهور ایران را بخورد.

این بیانیه می افزاید: ایران فقط قصد دارد بخش کوچک و بی اهمیتی از برنامه هسته ای خود را رها کند، در حالی که فعالیت بخش های دیگر آنها را قادر می سازد که هرزمانی که اراده کنند بمب اتمی بسازند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه خواستار توقف تمامی برنامه های هسته ای ایران شده و افزوده است: تا زمانی که این مراحل اتفاق نیافتاده، جامعه بین المللی باید فشار بر ایران را افزایش دهد.



نتانیاهو اضافه کرد: روحانی در این مصاحبه می گوید که اسرائیل مسئول بی ثباتی در منطقه است، در حالی که ایران مردم را برای جنگ به سوریه می فرستد و ترور را در سراسر جهان تشویق می کند.

روحانی در این مصاحبه، در پاسخ به سوالی درباره انکار هولوکاست، گفت: من یک سیاستمدارم، مورخ نیستم.

بیانیه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در این باره گفت: مطمئن باشید روحانی هم مانند احمدی نژاد آماده انکار هولوکاست است. او با تایید نکردن هولوکاست، در واقع آن را انکار کرده، چراکه برای به رسمیت شناختن آن، اصلا لازم نیست مورخ باشید.

از زمان انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور، نتانیاهو بارها خشم خود را نشان داده است./شبكه خبر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار