61 هزار محموله گندم در گلستان خریداری شد

1403-06-26 08:06:29
0
105

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: تاکنون 61 هزار و 500 محموله گندم خرید و تحویل مراکز خرید استان شده است.

 

به گزارش کلاله خبر،سیاوش حسین پور صبح سه شنبه در جلسه ستادی اداره کل خاطرنشان کرد: از این بابت مبلغ 310 میلیارد تومان تا کنون به حساب کشاورزان محترم واریز شده است.

 
وی اظهار داشت: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی تمامی عوامل خرید تضمینی گندم در استان از ابتدای فصل خرید تاکنون حدود نیم میلیون تن گندم کیفی از سطح مزارع گلستان تحویل مراکز خرید شده است.
 
وی عنوان کرد: فصل خرید سال جاری نسبت به سنوات گذشته از شکل محتوایی و حجم کار بسیار متفاوت بود چراکه طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران اولویت خرید با بخش خصوصی اعلام شد.
 
حسین پور گفت: شرکت غله گلستان با انعقاد قرارداد با عاملین خریدی که مورد تایید بودند توانست در سطح استان 63 مرکز به صورت شبانه روزی راه اندازی نماید تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن محموله های گندم تحویلی کشاورزان محترم را با بهترین کیفیت ممکن خریداری کنند.
 
وی افزود : کارشناسان و بازرسان این شرکت در انتخاب و جانمایی مراکز خرید در سراسر استان نهایت دقت و ظرافت را به خرج داده اند تا کشاورزان در کوتاه ترین فاصله مکانی از محل کشت محصول خود بتواند گندم مازاد بر نیاز خود را تحویل نمایند .

سطح زیرکشت گندم در مزارع استان گلستان در سال جاری 357 هزار هکتار بوده است./مهر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار