مديركل راه و شهرسازي استان گلستان:

مسببین مشکلات سایت مسکن مهر کلاله باید بازخواست شوند

1403-07-27 12:07:30
0
77

علي بخش رستمي بعد از ظهر چهارشنبه در شوراي هماهنگي مديريت بحران استان گفت:در سايت مسكن مهر كلاله اتفاقات ناخوشايندي رخ داده است كه مسببين آن بايد مورد بازخواست قرار بگيرند.

 

به گزارش کلاله خبر،وي با اشاره به مشكلاتي كه در سايت مسكن مهر كلاله اتفاق افتاد گفت: در سايت مسكن مهر كلاله اتفاقات ناخوشايندي رخ داده است كه مسببين آن بايد مورد بازخواست قرار بگيرند.

 
رستمي ادامه داد: براي حل اين مشكل يا بايد اين شش بلوك به طور كامل تخليه شوند و يا بايد بازسازي انجام شود كه صاحبان اين املاك حاضر به تخليه آن نيستند.
 
وي ياداور شد: پيگيري ها براي حل اين مشكل در حال انجام است و منتظريم تا براي مشاور تامين اعتبار شود تا بررسي شود كه چرا و چگونه اين اتفاق رخ داده است و چه اقداماتي بايد انجام شود.
 
رستمي تصريح كرد: اقدامات لازم به طور جدي در حال انجام است و مطالعات لازم براي كشف دليل اين اتفاقات بايد به صورت عميق و كامل انجام شود تا مشخص شود كه اين ساختمان ها فرو خواهد ريخت و يا با بازسازي قابل ترميم است.
اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در بخش حوادث 43 پروژه در يك سال گذشته انجام داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعتباراتي كه به اين اداره كل تخصيص داده شد در مجموع 6.8 ميليارد تومان بوده است و از اين ميزان اعتبار 5.5 ميليارد تومان آبان ماه سال 91 و رقم 1.3  ميليارد تومان امسال تخصيص يافت.

رستمي اذعان كرد: با تخصيص اعتبار در سال جاري 13 قرارداد تكميلي منعقد شد كه 400 ميليون تومان هزينه شده است و پيشرفت فيزيكي پروژه ها بالاي 90 درصد است.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار