کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله 1350 عضو دارد

1403-07-02 05:07:17
0
49

علی مجاهدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله در گفتگویی گفت: در حال حاضر کتابخانه عمومی شهرستان کلاله دارای 1350 عضو است.

 

مجاهدی با اعلام  این خبر افزود: از 4 کتابخانه فعال در شهرستان کلاله، فقط 2 کتابخانه عمومی و مشارکتی فنی و حرفه ای فعال است.

وی گفت: ساختمان کتابخانه عمومی شهرفراغی شهرستان کلاله تکمیل و قفسه و کتاب های آن برای راه اندازی به این محل انتقال یافته است،اما متاسفانه در تکمیل بخش تاسیسات با کمبود 50 میلیون تومان اعتبار روبرو شدیم که قرار است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مانده اعتبار مورد نیاز را تامین کند و بعد از تعیین نیروی انسانی،این مکان فرهنگی فعالیت خود را آغاز می کند.

رئیس کتابخانه های عمومی کلاله در ادامه اعلام کرد: سالانه حدود 23 هزار نفر به کتابخانه های فعال در شهرستان مراجعه می کنند و در حال حاضر 1350 نفر در این کتابخانه ها عضو هستند ودر مجموعه کتابخانه های شهرستان 23500 جلد کتاب وجود دارد.

مجاهدی در پاسخ به این سوال که چرا کتابخانه روستای دهنه تعطیل است؟گفت: نیروی انسانی این کتابخانه روستایی در حال گذراندن دوره کارآموزی خود است که در صورت اتمام این دوره از مهرماه فعالیت این کتابخانه مجددا آغاز خواهد شد.

وی در پایان از آخرین وضعیت کتابخانه عمومی شماره 2 در حال ساخت کلاله گفت: سقف این کتابخانه تکمیل شده است ولی به دلیل کمبود بودجه کافی عملیات اجرایی این مکان متوقف شده است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار