همزمان با جشنواره ملی پویانمایی رضوی صورت گرفت

کتاب "همیشه فاصله‌ای هست" از کلاله امروز در گرگان رونمایی شد

1403-07-27 12:07:28
0
68

همزمان با آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی از سری برنامه‌های یازدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در گلستان، از کتاب "همیشه فاصله‌ای هست" در این استان رونمایی شد.

 

به گزارش کلاله خبر،در مراسم رونمایی از این کتاب که در حاشیه مراسم آغاز به‌کار پنجمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی و علاقه مندان به هنر حضور داشتند.

کتاب" همیشه فاصله‌ای هست" با موضوع امام رضا (ع) به همت جمعی از نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کلاله تهیه و تمامی کارهای آن از قبیل تصویر‌سازی و نگارش کتاب توسط این نوجوانان آماده شده است.

به گفته حسین سمیعی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و و نوجوانان گلستان این کتاب رتبه نخست را در بین کانون‌های پرورش فکری کشور کسب کرده است.

غلامرضا منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در مراسم رونمایی از کتاب همیشه فاصله‌ای هست با تقدیر از تلاش‌های نوجوانان تهیه کننده کتاب اظهار کرد: این کتاب به عنوان یک اثر برگزیده در استان به چاپ می‌رسد.

در حاشیه رونمایی از این کتاب، همچنین نمایشگاه آثار برگزیده کودکان و نوجوانان سراسر کشور با موضوع سیره رضوی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گشایش یافت.

در این نمایشگاه 500 اثر برگزیده فرهنگی و هنری به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، در بخش‌هایی همچون نشریه نگاری رضوی، کتاب سازی رضوی، پژوهش‌های رضوی، نقاشی و خوشنویسی به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه تا 21 شهریور ماه امسال در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برای بازدید عموم دایر است./تسنیم

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار