فرماندار کلاله :

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید از دستگاه هایی اجرایی آغاز شود

1403-07-27 12:07:31
0
69

محمد تقی قزلسفلی فرماندار شهرستان کلاله، روز گذشته در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی  حقوق شهروندان و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کلاله گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید از کارکنان دستگاه های اجرایی آغاز شود.


 

به گزارش کلاله خبر،جلسه روز گذشته ستاد صیانت کلاله در سه موضوع حریم امنیت عمومی،حقوق شهروندان و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پیگیری و دنبال شد.

 

قزلسفلی در این جلسه افزود: دستگاه های اجرایی محل رفت و آمد مردم است،لذا رفتار کارکنان در شکل گیری کردار اجتماعی مردم جامعه تاثیر بسزایی دارد.

 

وی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع عفاف و حجاب برای تقویت باورهای دینی و الگوسازی،باید مدنظر مدیران قرار گیرد تا در سایه این الگوسازی صیانت از حریم امنیت و حقوق شهروندی تحقق یابد.

 

فرماندار کلاله برنامه ریزی را در رسیدن به اهداف ضروری دانست و گفت: روش های نو و ابتکاری،ارائه برنامه های پرمحتوا و با نشاط،استفاده از اساتید مشاوره و شخصیت های مجرب در جذب مخاطبین و میزان اثرگذاری مهم است که باید مدنظر قرار گیرد.

 

وی در پایان اضافه کرد: فرهنگ حجاب و عفاف باید ترویج آن از دستگاه های اجرایی شروع شود و در این زمینه باید به مکان های گردشگری توجه خاصی شود چرا که این مکان ها هم می تواند در شکل گیری فرهنگ افراد تاثیر بسزایی داشته باشد .


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار