امام جمعه شهرستان کلاله:

سلاح شیمیایی، سوغات آمریکا برای تروریست ها است

1403-07-27 12:07:32
0
71

کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در سخنانی اعلام کرد: سلاح های شیمیایی سوغات آمریکایی ها برای تروریست های سوریه است.

 

به گزارش کلاله خبر،وی افزود: این تروریست ها دست پرورده آمریکایی ها هستند و سلاح های شیمیایی بصورت سوغات از آمریکا برای اشغالگران سوریه ارسال می شود.

کشیری تصریح کرد: آمریکا با برنامه های از پیش تعیین شده،سلاح های شیمیایی را برای این تروریست ها فرستاد تا این بی شرمان، برعلیه مردم بی گناه سوریه استفاده کنند و نتیجه این اقدام را به دولت سوریه نسبت دهند و در پی آن با ادعاهای انسان دوستانه خود حمله نظامی به سوریه کنند و این کشور را مثل عراق و افغانستان به اشغال خود درآورد.

وی گفت: چرا سازمان ملل و شورای امنیت،سربریدن و به آتش کشیده شدن مسلمانان سوریه را توسط این تروریست های تکفیری نمی بینند؟ و کشوری را که، از خود و خاک خود در مقابل تروریست ها دفاع می کند محکوم می کنند؟

امام جمعه شهرستان اذعان داشت: آمریکایی ها مواد میکروبی را به صدام دادند و به بهانه اینکه صدام سلاح میکروبی دارد به این کشور حمله کردند و در یک اعدام ظاهری صدام را به دار آویختند.وی افزود: صدام و بنی صدر از مهره های اطلاعاتی سازمان جاسوسی آمریکا بودند که منبع سرشاری از اطلاعات بودند و برای آمریکا بعنوان تهدید محسوب می شدند.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد:در سخنانی جان کری اعلام کرد که هدف ما حفظ امنیت اسرائییل است،پس می توان نتیجه گرفت آمریکا برای حفظ اسرائیل می خواهد کشورهای منطقه را گوشه گیر و ضعیف کند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار