فرماندار کلاله:

تفکر بسيجي بود که هشت سال دفاع مقدس را با پيروزي، طي کرد

1403-07-27 12:07:26
0
71

به گزارش کلاله خبر،محمد تقي قزلسفلي فرماندار کلاله امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت:تفکر بسيجي بود که هشت سال دفاع مقدس را با پيروزي، طي کرد.

 

وی با بيان اين سخن افزود:پيروان ولايت ،گوش به فرمان امامشان ،توانستند با حضور به موقع در جبهه هاي رزم وظيفه خود را به درستي انجام دهند .


وي خاطرنشان کرد : امروز هم اگر پيروزي در صحنه ها ي مختلف نبرد با دشمن بدست مي آيد ناشي از همان تفکر بسيجي است که امام خميني (ره ) خالقش بود واينک مقام معظم رهبري مروج آن مي باشد . فرماندار کلاله گفت : برگزاري مراسم مختلف در هفته دفاع مقدس تجليل از مردان مردي است که جان را در راه خدا تقديم کردند .

حجت ااسلام کشيري گفت: عزت و سربلندي امروز در ايران اسلامي ،از همت مردان خدايي است که براي دفاع از دين و مملکت به صحنه هاي شرف و پايداري رفتند و وبه شهادت رسيدند.


امام جمعه کلاله افزود: جوانان رشيد ايران با شجاعت و با دست خالي به جنگ با دشمنان رفتند تا انقلاب اسلامي پايدار بماند و شهيدان ناظر بر کارهاي ما هستند،مبادا از مسير ولايت خارج شويم.امام جمعه کلاله تاکيد کرد: خدا را شاکريم که به کشور ما نعمتي داد که در دنيا نظير ندارد و آن رهبر معظم انقلاب، شجاع،مدير، مدبر و آگاه به زمانه است.

50 برنامه در هفته بسیج توسط سپاه کلاله اجرا می شود.

سيد موسي حسيني فرمانده سپاه کلاله هم در اين جلسه در سخناني گفت: امسال در هفته دفاع مقدس 50 برنامه اجرا مي شود.


وي افزود: برنامه هاي بصيرت سياسي،رژه موتوري،ديدار با امام جمعه از جمله برنامه های مهم در این هفته است که اجرا خواهد شد.


حسيني گفت: پايگاه مقاومت بسيج بنام پایگاه "شهدای گمنام"در کنار گلزار شهداي گمنام افتتاح می شود.


سرهنگ حسيني به برنامه هاي ديگر نيز اشاره کرد و گفت: محفل انس با قرآن،برگزاری 2 يادواره شهدا در شهر و روستا،صبحگاه  مشترک بین نیروی های مسلح و غباررويي گلزار شهيدان و شهداي گمنام از جمله برنامه هاي ديگر اجرایی در این هفته است.


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار