رئیس کیوکوشین کاراته ماتسوشیما گلستان:

گلستان قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیما قهرمانی بانوان کشور شد

1403-08-01 11:08:50
0
25

رئیس کیوکوشین کاراته ماتسوشیما گلستان از قهرمانی استان در مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیما قهرمانی بانوان کشور خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر،شهرام قاسم‎پور امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیما قهرمانی بانوان کشور با حضور 16 استان کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام شد که گلستان در این دوره از رقابت‎ها با اقتدار در سکوی قهرمانی ایستاد.

وی با بیان اینکه 750 نفر در این مسابقات شرکت داشتند، تصریح کرد: این رقابت‎ها در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که گلستان در رقابتی چشمگیر حریفان خود را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

رئیس کیوکوشین کاراته ماتسوشیما گلستان در خصوص مدال‎های کسب شده در این دوره از رقابت‎ها بیان داشت: در این مسابقات گلستان توانست سه مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

قاسم‎پور افزود: هما فغان‎نوملی، فاطمه زائرنوملی و ثمین پایین محلی موفق به کسب مدال طلای قهرمانی در بخش نونهالان شدند و هاجر ملک در بخش بزرگسالان و فاطمه رخشانی در بخش جوانان مدال نقره را کسب کردند.

به گفته وی؛ فاطمه خلیلی و الهه عرب مدال برنز نوجوانان و فاطمه سلمانی مدال برنز نونهالان را در این دوره از رقابت‎ها به خود اختصاص دادند.

رئیس کیوکوشین کاراته ماتسوشیما گلستان خاطرنشان کرد: سرمربی این تیم توسط سمیرا فغان‎نوملی  و سرپرستی آن به عهده هاجر ملک بوده است./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار