اخبار اقتصادی:

به مناسبت هفته تعاون صورت می‌گیرد

1403-06-26 08:06:41
0
105

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: در هفته تعاون 44 طرح اقتصادی و اشتغالزا به بهره‎برداری می‌رسد و یک طرح نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

به گزارش کلاله خبر،حسینعلی خواجه مظفری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در هفته تعاون سال جاری 44 طرح اقتصادی و اشتغالزا به بهره‎برداری می‎رسد و یک طرح نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح‎ها با تشکیل تعاونی آغاز شده و امروز به بهره‎برداری رسیده است و مجموع اعضای این تعاونی‎ها که موفق به بهره‎برداری این طرح‎ها شده‎اند یک هزار و 936 نفر هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اعلام کرد: در این طرح‎ها 377 نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی اضافه کرد: مجموع آورده تعاونی‎ها برای اجرای این طرح‎ها 269 هزار و 150 میلیون ریال و مجموع تسهیلات پرداختی برای این طرحها نیز 381 هزار و 497 میلیون ریال بوده است که مجموع سرمایه گذاری در این طرح‎ها 650 هزار و 647 میلیون ریال است.

برگزاری بیش از 20 برنامه در هفته تعاون

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان خاطرنشان کرد: در هفته تعاون سال جاری بیش از 20 برنامه در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان قرار دارد که در سراسر استان برگزار می‎شود.

خواجه مظفری بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‎های تعاون استان گلستان در روز چهارشنبه که به نام تعاون، تجلی ولایتمداری و معنویت نامگذاری شده است با افتتاح نمایشگاه توانمندی‎های بخش تعاون استان گلستان در گرگان آغاز می‎شود.

وی افزود: در روز پنج‎شنبه که روز تعاون، عدالت اجتماعی و اقتصادی نام گذاشته شده است جشنواره تعاونی‎ها و کارآفرینان برتر استان گلستان در تالار فخالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد و سپس عطرافشانی مزار شهدا پایان بخش برنامه‎های این روز خواهد بود.

خواجه مظفری گفت: شرکت در نماز دشمن شکن و پرفضیلت جمعه از برنامه‎های روز تعاون، وحدت ملی و اسلامی است.

وی اضافه کرد: در روز شنبه نیز که به روز تعاون، اشتغال، کارآفرینی و حمایت از تولید ملی نامگذاری شده است افتتاح متمرکز طرح‎های اقتصادی و اشتغالزا و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تعاونگر را خواهیم داشت.

رسانه‎ها در پوشش اخبار یاری‎رسان خانواده تعاون استان باشند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: از خبرنگاران و رسانه‎های مکتوب، خبرگزاری‎ها و رسانه ملی انتظار می‎رود با پوشش مناسب و دقیق مراسم‎ها و برنامه‎های هفته تعاون، این اداره کل و خانواده تعاونی استان گلستان را در انعکاس فعالیت‎ها و دستاوردهای آنها کمک کنند.

وی در پایان گفت: هفته تعاون فرصت مناسبی برای انعکاس مسائل پیرامون تعاون، کارآفرینی و ایجاد اشتغال در استان است که می‎تواند شروع مجدد برای پیشبرد اهداف، فعالیت‌ها و برنامه‎ها در این حوزه باشد./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار