یک كارشناس سياست خارجي:

عملیات نظامی علیه سوریه با پاسخ دندان‌شكن روسیه مواجه می‌شود

1403-08-01 09:08:35
0
9

یک كارشناس سياست خارجي گفت: اگر آمريكا حمله نظامي به سوریه انجام دهد یقیناً از جانب روسيه پاسخ دندان‌شكني دریافت می‌کند، چرا که سوريه براي اين كشور یک پایگاه استراتژيك است.

 

"مصطفي قوام" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به مواضع جنگ‌طلبانه آمريكا نسبت به سوريه گفت: اقدام نظامی از سوي آمريكا به سوریه به سادگي قابل اجرا نخواهد بود، چرا که هم‌اکنون ایالات متحده برای انجام این اقدام حمایت بسیاری از کشورها از جمله روسیه را ندارد و روسیه هشدارهاي بسیار جدی را به آمريكا در این رابطه داده است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به مخالفت‌های کشورهای متعدد با اقدام نظامی علیه سوریه بعيد به نظر می‌رسد كه آمريكا بتواند برنامه جنگ را عملياتي كند.

این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: حمله نظامي به سوريه دامن‌گير تمام كشورهاي منطقه و حتي مجريان غربی آن خواهد شد.
 
قوام افزود: روسيه بر موضع خود که مبتنی بر دفاع از دولت بشار اسد است، پایبند بوده چرا که سوریه هدف راهبردي روسيه به حساب می‌آید.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اگر آمريكا حمله نظامي به سوریه انجام دهد قطع‌به‌یقین از جانب روسيه پاسخ دندان‌شكني دریافت می‌کند، چرا که سوريه براي اين كشور پایگاه استراتژيكی بوده و هر نوع حمله نظامي از سوی روسیه با محکوم مواجه می‌شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار