برخورد پرخاشگرانه مامور شیفت جایگاه سوخت،با یک شهروند کلاله ای

1403-07-27 12:07:20
0
75

به گزارش کلاله خبر،هفته گذشته یکی از شهروندان کلاله ای برای سایت کلاله خبر، مطلبی را ارسال کرد مبنی بر اینکه یک مامورشیفت جایگاه سوخت در کلاله بجای انجام وظیفه اش در قبال سوخت رسانی به وی،با او پرخاشگرانه برخورد کرده است.متن ذیل توسط این شهروند برای سایت کلاله خبر ارسال شده است.

 

در یک زندگی اجتماعی که انسان ها به یکدیگر نیاز دارند،چون افکار،عقاید و نوع نگرش آنها به جامعه،اطرافیان و همنوعانشان متفاوت است،از اینرو ممکن است که در مراوداتشان با یکدیگر مشکلاتی پیش آید که برای کمتر شدن این تضادها نخبگان جامعه دورهم جمع و قوانینی را وضع می کنند که باید افراد جامعه به آن پایبند بوده و آن قوانین را رعایت نمایند ولی متاسفانه در جامعه ما کسانی هستند که یا به علت ندانستن قوانین یا فقر فرهنگی و یا هردلیل دیگر،از بعضی از قراردادهای اجتماعی پا را فراتر می نهند و حق و حقوق مردم را ضایع می کنند.

این حقیر صبح مورخه... ساعت 5 بامداد بهد از اینکه که فرزندم را از روستا به محل کارش رساندم به علت اتمام سوخت اتومبیلم،به محل جایگاه سوختگیری شهرستان رفتم که دیدم مامور شیفت شب در خواب بود،بعد کلی صدا زدن، وی با ناراحتی از خواب بیدار شد و اعلام کرد که تا قبل از 5/30 یا 6 صبح نمی توانم به شما سوخت بدهم.

من با اعتراض به وی گفتم:ممکن است من مریض اورژانسی داشته باشم،شما نباید سوخت بدهید؟که مجددا با عصبانیت و پرخاشگری به من گفت:همین که گفتم.

اینجانب خواستم این موضوع را توسط پلیس حل نمایم،پس با 110 تماس گرفتم و جریان را با ماموران کلانتری در میان گذاشتم ابتدا آنها فکر کردند که شاید جایگاه، سوخت ندارد.بعد که گفتم خیر سوخت دارد و مامور شیفت سوخت نمی دهد،مامور کلانتری محترمانه جواب مرا داد که حالا کمی صبرکن و با وی کنار بیا.

متاسفانه بالاجبار در جایگاه ماندگار شدم و مامور جایگاه با عصبانیت و پرخاشگری پمپ را روشن و در جایی که توقف کرده بودم به من سوخت نداد و برای آزار دادن من،مجبورم کرد ماشین را به جای دیگر انتقال بدهم این بماند...!!!

وی بعد از سوختگیری نیز مرا به بهانه پس دادن بقیه پولم کمی معطل نمود!

حقیر ماندم که آیا ازعمل این کارگر پمپ چشم پوشی نمایم ویا این موضوع را به جایی منعکس کنم تا بلکه کسی پیدا شود و جلوی اینگونه عمل های ناشایست را بگیرد.

سایت کلاله خبراز این شهروند برای اینکه این گذرگاه را برای انتقال حرفش به مسئولین انتخاب کرد تشکر می نماید.

باید گفت که یک جایگاه سوخت زمانی قادر به پاسخگویی به مردم در خصوص سوختگیری نمی باشد، که سوختی در جایگاه وجود نداشته باشد ولاغیر.

از جمله وظایف یک جایگاه دار این است که با کمال احترام با ارباب رجوع برخورد کند و نه از روی کینه و غرض ورزی،شاید در این مواقع مسئله مرگ و زندگی شخصی در میان باشد اگر این برخورد با موارد اورژانسی هم تکرار شود و باعث ضرر جانی و مالی شود آیا این مامور شیفت و حتی مسئول جایگاه پاسخگو هستند؟

صاحب جایگاه باید در گزینش افراد خود نهایت دقت را داشته باشد چرا که با بی توجهی یکی از این اشخاص ممکن است اتفاق جبران ناپذیری روی دهد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار