در هفته دولت:

جلسه پرسش و پاسخ از مسئولین در کلاله برگزار شد

1403-07-27 12:07:24
0
74

به کلاله خبر،صبح امروز به مناسب هفته دولت،جلسه پرسش و پاسخ از مسئولین در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان کلاله برگزار شد.


خدمت ‏رسانی به مردم یک توفیق بزرگ الهی است که خداوند نصیب هر فردی نمی‏ سازد و از این رو، مسئولان هیچ منتی بر گردن مردم ندارند. امروز مسئولان به دنبال مردم هستند و در بین مردم قرار می‏گیرند تا به آنها خدمت کنند. مسئولان ارائه خدمات ارزنده نظام اسلامی را وظیفه خود می ‏دانند و ودر قبال انجام وظیفه خود هیچ منتی بر سر مردم نمی گذارند و شناخت مشکلات مردم و آگاهی از این مشکلات از جمله دغدغه های یک مسئول وظیفه شناس است.

در همین راستا درهفته دولت بین مردم و مسئولین شهرستان کلاله جلسه پرسش و پاسخی برگزارشد و مردم کلاله با طرح سوالات خویش، از مسئولین شهرستانی در حضور فرماندار کلاله پاسخ های خود را دریافت کردند.

دراین جلسه پرسش و پاسخ محمد تقی قزلسفلی از جمله شاخصه های یک مسئول خوب را خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: تمامی مسئولین در رفع مشکلات و پاسخگویی به این مردم باید از هیچ تلاشی دریغ نکنند چرا که یک مسئول در قبال جایگاه خود و مردم مسئول است و وقتی دریک جایگاهی قرار می گیرد باید مسئولیت خود را به نحو احسن و از روی رضای خدا انجام دهد.

 

 


 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار