قناعت:

گنبدکاووس به جمع تولیدکنندگان یونولیت کشور می پیوندد

1403-06-26 08:06:38
0
102

استاندار گلستان گفت: با افتتاح پروژه بزرگ پلی استراین گنبدکاووس به جمع تولیدکنندگان یونولیت کشور می پیوند.

 

به گزارش کلاله خبر،جواد قناعت ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های گنبدکاووس افزود: این پروژه تا دو سه ماه آینده افتتاح می شود و با افتتاح آن 60 درصد یونولیت کشور از طریق گنبدکاووس تامین می شود.

وی با اشاره به تاسیس فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: تا پایان شهریورماه مقدمات مالی، اعتباری و سیاسی این فرمانداری فراهم می شود.
 
استاندار گلستان یادآورشد: در ایام هفته دولت، هزار و 524 پروژه عمرانی و تولیدی در استان اجرایی می شود که هزار و 503 پروژه افتتاحی و بقیه کلنگ زنی است.
 
استاندار گلستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی نمونه مدیریت کشور بر اساس شاخص های مذهبی و دینی هستند و دشمن دوست دارد شرایط را بحرانی جلوه دهد و ولی باز در سخنانش عنوان می کند که کشور ما مقتدر است.
 
وی اظهار داشت: آمارهایی که توسط غربیها ارائه می شود نشان می دهد که کشور ما رو به توسعه است.
 
وی اظهار داشت: در گذشته کشور ما وارد کننده سیمان بوده است ولی اکنون صادر کننده سیمان هستیم و در گذشته رتبه 32 تولید فولاد را داشتیم که اکنون به رتبه 15 راتقا یافتیم.
 
استاندار گلستان افزود: در گذشته آرزوهای ملت ما این بود که تولید کننده بنزین باشیم ولی اکنون این طلسم را شکستیم و بخشی از آن صادر می شود.
 
وی گفت: از نظر قدرت موشکی با توجه به آمار غربیها در منطقه قدرت اول و در جهان قدرت چهارم را داریم.
 
قناعت: همچنین در تولید علم سهم ما در اوایل انقلاب یک صدم درصد بود و تا پایان سال 83 به سه صدم درصد رسید و طی هشت سال اخیر به دو دهم درصد رسیده است.
 
وی افز ود: طبق آمار سال گذشته آنان در تولید علم رتبه 15 جهان را داراست و طی پنج سال آینده به رتبه چهارم جهانی خواهیم رسید.
 
استاندار گلستان یادآور شد: حل مشکلات اقتصادی و استمرا در پیشرفتهای علمی کشور طبق فرمایشات رهبری باید در اولویت اصلی کشور شود.
 
وی اظهار داشت: سال 91 سال سختی برای کشور بود که درآمد نفتی ما برابر به 56.57 صدم درصد بود درحالیکه در شرایط جنگ درآمد نفتی ایران به 75 درصد رسیده بود.
 
وی عنوان کرد: میزان تخصیص اعتبارات استان ببین 18 تا 20  درصد رسیده بود که میانگین تملک دارایی 75 درصد است و این تحریمها هوشمندانه است و نقطه عطف تحریمها نقطه بانک و نفت بوده است ولی با این همه تحریمها مشارکت مردم به 73 درصد رسید.

استاندار گلستان گفت: در حال حاضر یکی از اقدامات دشمن و شگردهای آنان ایجاد جنگ روانی برای مدیران رده ملی کشور است و اینکه جا اندازند که مشکل اقتصادی به بن بست رسیده  و باید برای حل مشکل یک رابطه سلطه گرانه با آمریکا را داشته باشیم.
 
وی گفت: مقاومت و ایستادگی و ادامه همین مسیر رمز پیشرفت کشور است و باید به تیم اقتصادی دولت یازدهم برای حل مشکل کمک کنیم./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار